• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Rävelina

Dävvil: Nä, koskenkorva på en blommig tallrik

Julias..: NÄ!! Urs va elackt!! Hur kan nån gjöra så?! Massor med styjkekjamizzar!! Och nä, man får inte prata varningar!!

• Dävvil

Julias mamma- Man borde väl få prata om sina varningar, det är väl det man fått varningen för man inte får göra om... Annars känns det väldigt censur. Men jag är rätt ny här å andra sidan så.

• Julias mamma

Men jag känner mig kränkt....

Eg borde jag överklaga...*orka*

• Dävvil

Rävelina- Haha just det. Det fanns någon med ett lingon i och en annan med ett blåbär, men jag kommer inte på vad de kallades. *tänka tänka*

• Dävvil

Julias mamma- I DEN HÄR TRÅDEN?? shit, jag trodde typ allt var på skoj här.
    Ja, anmäl å överklaga, du har ju blivit kränkt! skickar mer styrkekramar så du får lite ork.

*väntar på varning* Typ för grejer jag skrev i alkotråden... eller ammma offentligt... Hmm

• Fröken Sophia

JAMEN skriv vad det var!!! *nyfiken*

• Sunflower
    Påminner om forumreglerna.

Diskussioner om enskilda ärenden i forumet ska utan undantag plockas bort och leda till tillsägelse. Att öppet motsätta sig moderatorns påpekande, tillsägelse eller varning anses trotsigt och leder till att medlemen får en varning, all sådant motsättande/kritik/överklagan ska göras direkt till redaktionen.

/Moderator
  • etanol

*kollar inboxen*

Puh...inget färgglatt meddelande...

*fortsätter med mitt*

• Julias mamma

Etanol:

Det fulaste kommer ALLTID undan....

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!