• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • lilla79

ja, nu slänger jag ut moppen o köper en katt...

• Dävvil

Vi har inga katter, jag är ju allergisk, men en av hundarna är rätt så långhårig, tror ni jag kan använda henne?

• lilla79
    Dävvil skrev 2007-04-23 09:49:23 följande:
    Vi har inga katter, jag är ju allergisk, men en av hundarna är rätt så långhårig, tror ni jag kan använda henne?
    kanske, pälsen kanske inte har samma uppsugningsförmåga? Testa!
  • Fröken Sophia

*trött från igår*

blev så många styjkeknujjaj då

KatastrofKatt skrev 2007-04-23 08:25:46 följande:
    man skulle styjkeknujja! *stönar och kliver tillbaka in i duschen*
  • Dävvil

Ja det blev mycket knujjande. Jag e fortfarande inne på pisstrådarna å härjar. Kunde knappt slita mig igår kväll.

• Pneu

Om man gnider plast med kattskinn händer det underliga grejer, t ex stöter plasten bort vatten sen. Så länge kattpiss och vatten beter sig likandant är ju problemet är löst *NO-fröken som kan aaaallt om elektricitetsexperiment*

• Dävvil

Pneu- Så om man först gnider hela huset med katten, behöver man inte gnida katten i kisset. Genialt!

• Pneu

Dävvil - om man har plastgolv. Jobbigare med parkett eller klinkers, men det får man naturligtvis ta med i beräkningen när man köper golv och har husdjur.

• Dävvil

Hm bara plastgolv blir ju lite trist. Bättre med vandrande pinnar då.

Svar på tråden Klassiska FL-repliker!