• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Fröken Sophia

bra sammanfattning av läget...
    Mississell skrev 2007-04-23 19:31:31 följande:
    Vecka 1: "Jag är kär, det här är den rätte för mig och nu vill jag ha barn med honom. Jag är 16 år gammal."Vecka 4: "Det är slut, jag har inget att leva för..."Vecka 6: "Nu har jag hittat den rätte, han är allt för mig och nu vet jag att det kommer hålla för evigt. Jag är också gravid! Jippie!"Vecka 8: "Jag har gjort abort eftersom min kille ville det."Vecka 16:: Vi slarvade med skydd eftersom vi var så uppslukade av vår stora kärlek, och nu är jhag gravid. Vad ska jag göra? Svara som jag vill, annars lämnar jag tråden!"Vecka 25: "Nu har jag träffat den rätte, nästa år sätter vi igång bebisverkstan! Nån som har några tips om hur man får mest pengar från soc?"Och så vidare.....
  • KatastrofKatt
    Mississell skrev 2007-04-23 19:31:31 följande:
    Vecka 1: "Jag är kär, det här är den rätte för mig och nu vill jag ha barn med honom. Jag är 16 år gammal."Vecka 4: "Det är slut, jag har inget att leva för..."Vecka 6: "Nu har jag hittat den rätte, han är allt för mig och nu vet jag att det kommer hålla för evigt. Jag är också gravid! Jippie!"Vecka 8: "Jag har gjort abort eftersom min kille ville det."Vecka 16:: Vi slarvade med skydd eftersom vi var så uppslukade av vår stora kärlek, och nu är jhag gravid. Vad ska jag göra? Svara som jag vill, annars lämnar jag tråden!"Vecka 25: "Nu har jag träffat den rätte, nästa år sätter vi igång bebisverkstan! Nån som har några tips om hur man får mest pengar från soc?"Och så vidare.....
    *ramlar av stolen och skvätter lite av garv*
    stryk mig medhårs
  • Pneu

Katastrofkatt - nej, för det skulle föreställa samiska

• KatastrofKatt
    Pneu skrev 2007-04-23 19:46:54 följande:
    Katastrofkatt - nej, för det skulle föreställa samiska
    ahh.. då är det ju helt försåeligt att jag inte fattade nånting.. och du skulle ha hört min jojk.. ILLA!
    stryk mig medhårs
  • Pneu

Katten - det låter oftast bättre efter några skräniga SKÅL, så jobba på med den där fickpluntan ett tag du ;)

• lilla79
    KatastrofKatt skrev 2007-04-23 19:22:45 följande:
    hur jag än försöker uttala "renpeteslante" med min absolut bredaste finska brytning, får jag inte till det.. men SKÅL för pövelen!
    måste man prata med spriten? *dricker den, oavsett nationalitet*
  • lilla79
    Dävvil skrev 2007-04-23 20:17:34 följande:
    all sprit är lika värd!!
    lika värde för all sprit! *skriver på banderoll och demonstrerar utanför bolaget*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!