• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Sarius

-Min sambo pillar sig i naveln på kvällarna och han vet att jag hatar det!

Alla i kör: Lämna honom, kan han inte respektera dig så förtjänar han inte dig!

TS: -Fy vad elaka ni är, jag älskar ju honom jag ville ju bara ha råd, inte påhopp om honom.

Inläggskribent 1: -Ja alla på FL är sådana. Elaka och missunsamma, usch.
    Inläggsskribent 2 : -Men fatta att alla inte tycker som du, stick om det inte passar!

Osv osv....

Spädbarn sover aldrig, de ligger bara på laddning.
  • Mississell

"Jag är inte rasist men...." *inlägg som går ut på at alla invandrare är pack*

Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
  • Pneu

"Du själv är bästa föräldern till ditt barn" MEN "jag är bästa ägaren till ditt djur". Oavsett vad det handlar om.

• KatastrofKatt

och alla finnar är suputer som bär kniv.. men inte jag

*gömmer kniven i innerfickan brevid fickpluntan*

stryk mig medhårs
  • tröttmor

*jag har träffat en kille, han verkar helt knäpp, sjukligt beteende. vi bor en dags resa från varann, har pratat lite i två veckor, tycker ni att jag ska åka dit, och vara hos honom några dagar??*

*vad tycker ni*

• Pneu

*Sätter sig bredvid katten och jojkar lite, samt lallar nåt om "pästa renpeteslante"*. En Pajala sunrise, nån?

• Fröken Sophia

jag tycker att du - trots att han skickar 70 sms på en dag - ska åka och hälsa på honom

ha gärna oskyddat sex också

han verkar vara en mycket trevlig kille!

tröttmor skrev 2007-04-23 19:13:19 följande:
    *jag har träffat en kille, han verkar helt knäpp, sjukligt beteende. vi bor en dags resa från varann, har pratat lite i två veckor, tycker ni att jag ska åka dit, och vara hos honom några dagar??**vad tycker ni*
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!