• Solglimtar

Klassiska FL-repliker!

Alla dessa standarnuttryck, åsikter och yttringar... *tsss*

jag har ett par- Har DU nån? ;0)

1. "Åh, stackars dig. Skickar en *STYRKEKRAM*!" (wooohahaha...)
    2. "5mm Är BARNMISSHANDEL! (dåliga dåliga människa, som försöker styra ditt barns sömn!)
    3. "Hur många ord kan din ettåring säga?" ("min kan 102 st, är han onormalt tidig då?")

• Svar på tråden Klassiska FL-repliker!
  • Pneu

tröttmor - och kom ihåg att inte tala om för någon vart du åker. Folk försöker bara förstöra din chans att bli lycklig och skaffa barn med dina drömmars kille.

• KatastrofKatt
    tröttmor skrev 2007-04-23 19:13:19 följande:
    *jag har träffat en kille, han verkar helt knäpp, sjukligt beteende. vi bor en dags resa från varann, har pratat lite i två veckor, tycker ni att jag ska åka dit, och vara hos honom några dagar??**vad tycker ni*
    håller med sofia, åk, sätt på, lämna ingen info till nån hemmavid om var du åker, stäng av mobilen och klä dig gärna utmanande som attan!
    stryk mig medhårs
  • KatastrofKatt
    Pneu skrev 2007-04-23 19:14:08 följande:
    *Sätter sig bredvid katten och jojkar lite, samt lallar nåt om "pästa renpeteslante"*. En Pajala sunrise, nån?
    hur jag än försöker uttala "renpeteslante" med min absolut bredaste finska brytning, får jag inte till det.. men SKÅL för pövelen!
    stryk mig medhårs
  • tröttmor

ja jag tänkte väl att ni skulle komma med goda råd ni snälla effellare.

ja jag åker nog. han skulle betala hälften. det kommer han väl att göra då, när han lovat. eller vad tror ni?
    han skulle skippa en fest för min skull. klart han är snäll då
  • Fröken Sophia

precis...man får apsolut intä tala om vart man åååker *sagt på bredaste finlanssvenska*

Pneu skrev 2007-04-23 19:20:07 följande:
    tröttmor - och kom ihåg att inte tala om för någon vart du åker. Folk försöker bara förstöra din chans att bli lycklig och skaffa barn med dina drömmars kille.
    [/citat]
    KatastrofKatt skrev 2007-04-23 19:21:47 följande:
    [citat]
    håller med sofia, åk, sätt på, lämna ingen info till nån hemmavid om var du åker, stäng av mobilen och klä dig gärna utmanande som attan!
  • tröttmor
    Pneu skrev 2007-04-23 19:20:07 följande:
    ja jag fattar inte varför en del skriver så dumma saker. tänker inte berätta för någon. vill inte ha folk som säger elaka saker. jag är KÄR och jag gör som jag vill
  • tröttmor

jag är inte dum. jag är en mogen och klok tjej. jag har ju faktiskt barn, så det så.

• Mississell
    Vecka 1: "Jag är kär, det här är den rätte för mig och nu vill jag ha barn med honom. Jag är 16 år gammal."

Vecka 4: "Det är slut, jag har inget att leva för..."

Vecka 6: "Nu har jag hittat den rätte, han är allt för mig och nu vet jag att det kommer hålla för evigt. Jag är också gravid! Jippie!"

Vecka 8: "Jag har gjort abort eftersom min kille ville det."

Vecka 16:: Vi slarvade med skydd eftersom vi var så uppslukade av vår stora kärlek, och nu är jhag gravid. Vad ska jag göra? Svara som jag vill, annars lämnar jag tråden!"

Vecka 25: "Nu har jag träffat den rätte, nästa år sätter vi igång bebisverkstan! Nån som har några tips om hur man får mest pengar från soc?"

Och så vidare.....
    Höga förväntningar är bara blivande besvikelser.
Svar på tråden Klassiska FL-repliker!