• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • Glass

Nyfiken, åh vad segt att glömma dem hemma! Nåja, det är ju ett skäl till att åka dit snart igen

Seedorf, haha, försöker du muta dig in i vår grupp? Det är helt okej, jag är väldigt lättmutad

Var bor du någonstans då?

Jag vet inte var vi ska vara, det finns flera som vill ha det hemma hos sig och jag är gärna här någon gång då vi inte är så många. De vuxna får plats, men det blir trångt för barnen

• Smurfens Mamma
    Hej hej

Tack tack, att jag får leka med er TOPPEN, PARTY; GLAD E JAG

Jag bor i Torpa, typ lättast att beskriva mellan Redbergsplatsen alt Munkebäck och Östra sjukhuset så där i Göteborg!! 1 ans spårvagn! stannar vid huset i stort sett... parkerings plats precis vid huset !!

Japp muta med bullar kan ju funka iblandKyss!!
    Jag åker gärna till ngn annan oxå, bara jag vet  lite i förväg var... om jag ska muta mamma att ta Smurfen eller om jag ska planera resväg Har ju som sagt inte så mkt att erbjuda   men men ... snart är det mässa och shopping dags!! Så i nu läget är det väl mest jag och Smurfen som ska ta oss ngn stans om mamma min inte tar honom!!

Förstår verkligen om alla vill vara hos sig, det är smidigast så ju Tänkte mest bara lägga en inbjudan hit ... så ni inte ser mig som en skummis, då jag har smugit på er ett tag hihi

Ska bli kul att ses !!

Är det många av er (alla??)  som ska på mässan/orna!?!?

Kram
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • mojmojmoj
    seedorfs: låter som om de flesta är på väg på mäss-shopping och spaning
  • Smurfens Mamma
    mojmojmoj skrev 2007-02-21 18:22:00 följande:
    seedorfs: låter som om de flesta är på väg på mäss-shopping och spaning
    mmmmm längtar Räcka ut tungan
  • Glass

Om det blir pyssel en dag som både jag och vildkaprifol kan så tänkte jag hämta upp henne. Du, Seedorf bor påvägen så jag skulle kunna ta er påvägen, men vi har alldeles för liten bil för 3 vuxna och två barn, tyvärr.
    Är det då dessutom en tisdag så är det ganska knappt med tid. Eller rättare sagt så måste jag vara i mölnlycke senast 17:30 så när vi ska hem så får vi åka ganska tidigt, men annars så är det inga problem

• Glass

Om ni undrar så vet jag att påvägen inte är ett ord utan två som inte ska sitta ihop

• Smurfens Mamma
    Glass Toppen!!
    Vet jag bara lite innan så jag kan flirta med min mamma så kan det bli bara en vuxen Åka bil e ju bättre än att ta kollektivt runt... plus att jag föredrar att åka utan Wilhelm om jag kan, lite gott att vara barnfri... o jag har en mamma som har mkt med fritid, o hon har honom GÄRNA!!
  • Smurfens Mamma

... behöver ju veta oxå så jag hinner baka bullar

• Smurfens Mamma
    Pyssellista vecka 9:

Måndag:
    mojmojmoj och sonja

Tisdag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass
    mojmojmoj och sonja
    Vildkaprifol och Nora (Om jag kan få lift med någon.., snälla?)
    Seedorfs med eller utan barn... åker gäääärna med Glass om mamma min tar sonen annars tar jag bussen!!

Onsdag:
    Glass

Torsdag:
    NyfikenÖrn & Gustav

Fredag:
    NyfikenÖrn & Gustav
    Glass

Har lagt till mig!! En dag kan jag i alla fall!! Om inget intäffar

• Örnen76
    Seedorfs skrev 2007-02-21 18:57:21 följande:
    ... behöver ju veta oxå så jag hinner baka bullar älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
    Du får gärna ta med bullar annars Vi brukar köra knytis på pysselträffarna. Tex tar en med bröd, en annan pålägg, en tredje dricka osv.
Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg