Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nyfiken, åh vad segt att glömma dem hemma! Nåja, det är ju ett skäl till att åka dit snart igen
Seedorf, haha, försöker du muta dig in i vår grupp? Det är helt okej, jag är väldigt lättmutad
Var bor du någonstans då?
Jag vet inte var vi ska vara, det finns flera som vill ha det hemma hos sig och jag är gärna här någon gång då vi inte är så många. De vuxna får plats, men det blir trångt för barnen
Om det blir pyssel en dag som både jag och vildkaprifol kan så tänkte jag hämta upp henne. Du, Seedorf bor påvägen så jag skulle kunna ta er påvägen, men vi har alldeles för liten bil för 3 vuxna och två barn, tyvärr.
Är det då dessutom en tisdag så är det ganska knappt med tid. Eller rättare sagt så måste jag vara i mölnlycke senast 17:30 så när vi ska hem så får vi åka ganska tidigt, men annars så är det inga problem
Om ni undrar så vet jag att påvägen inte är ett ord utan två som inte ska sitta ihop
... behöver ju veta oxå så jag hinner baka bullar