Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
haha, Anne kommer med försla på hur vi andra ska göra
jag lägger mig inte i vill ni komma hit e ni välkomna, vill ni vara ngn annanstans och det är på fredag, så hoppas jag på att jag blir av med Wilhelm!
Haha ja så går det när ma ntror att man ska gör atvå saker på samma gång!!! Man glömmer en av dem =)
Tisdag
Seedorfs + Wilhelm
Maggi (vi kan vara hos mig)
Onsdag
Seedorfs + Wilhelm
Glass (En stund kanske, måste plugga)
NyfikenÖrn & Gustav
Maggi (vi kan vara hos mig)
TattoRosen+Moa
mojmojmoj + sonja
Torsdag
Seedorfs + Wilhelm
NyfikenÖrn & Gustav
TattooRosen+Moa
Fredag
Seedorfs + Wilhelm
Glass
NyfikenÖrn & Gustav
Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
Maggi (vi kan vara hos mig också)
Vildkaprifol + N
(tatoo rosen)
Anne81+Emma
Anne81:
Ett förslag:
kanske ska vi satsa på 2 träffar i veckan? det verkar bli många( får man plats så många) och jag pysslar hellre på onsdag än på fredag
Tisdag
Seedorfs + Wilhelm
Onsdag
Seedorfs + Wilhelm
Glass (En stund kanske, måste plugga)
NyfikenÖrn & Gustav
TattoRosen+Moa
mojmojmoj + sonja
Torsdag
Seedorfs + Wilhelm
NyfikenÖrn & Gustav
TattooRosen+Moa
Fredag
Seedorfs + Wilhelm
Glass
NyfikenÖrn & Gustav
Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
Vildkaprifol + N
(tatoo rosen)
Anne81+Emma
Jag pysslar nog hellre på egen hand då. Känner mig inte så särskilt välkommen och blir faktiskt riktigt ledsen och hur många ggr har jag sagt att vi kan vara hos mig och sedan avbokat. Kan endast komma på en gång. Sedan att jag avbokat med kort varsel, när det varit hos andra är en helt annan sak.
Maggi, jag har ju skrivit till dig och frågat dig om detta, men du svarade inte, så då tar jag det här helt enkelt.
du föreslår ofta att vi ska vara hos dig, men du är inte speciellt bra på att åka till andra. Ja, du avbokar med kort varsel när det är hos andra och visst får du göra det, men det inger iallfall en osäkerhetskänsla hos en del av oss andra.
Jag har ju träffat dig många gånger, men de som inte har träffat dig så mycket ser bara dina handlingar som det skrivs om här inne. De känner ju inte dig.
Jag tycker inte att du ska missuppfatta detta och ta det på fel sätt. Det är ju samma sak som att seedorf skulle ta illa upp av det som gavs som anledning till att vi inte skulle vara hos henne just denna gången.
Du skriver att jobbet går före allt och det säger jag ite emot, det gör det för dig, men dt ska ju inte drabba oss. Det tycker åtminstone inte jag.
Jag vill gärna ha med dig på pyssel, det har jag sagt flera gånger till dig, men du är inte med så ofta. Varför inte?
Fast Maggi, du är ju självklart välkommen!
Och sen, att du inte avbokat pyssel hemma hos dej Många gånger är ju en sak. Men helst ska det väl inte hända alls eftersom vi är ganska många som planerar upp veckan beroende på när och vart vi ska vara.....??!!
Avbokar jag ett utlovat pyssel hos mig förutsätter jag ju typ att nån annan bara kan hoppa in och ta det istället.....??!! ...och så funkar det iaf inte för mig....jag måste nog veta ganska långt innan, om jag ska ha pyssel här...tar ju typ två dagar att städa så det är presentabelt...
....och sen är det ju så att du ena dagen säger att du inte ska pyssla med oss mer...och nästa dag är det ok att vi kommer upp till dig.
Är det konstigt om det är förvirrande för oss...eller iaf mig?
Sen är det supertråkigt om det får den effekten att du inte känner dig välkommen, för det är inte så det är tänkt!
Jag vet att jag har varit rörig och att de som inte känner mig tycker jag är ett knepigt djur.
Men känner mig inte välkommen av många anledningar och tillför inte massor ändå så Därför har jag bestämt mig för att inte vara med längre och nu har jag bestämt mig för gott.
Hör verkligen inte in hos detta gänget. Är verkligen Så utanför på alla plan!