Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Nu är det dags för ännu en ny tråd
Alla är välkomna på våra träffar.
Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
Välkomna
Maggi, jag förstår inte alls på vilket sätt du inte skulle passa in. Jag har ju träffat dig en massa gånger och jag känner de andra ganska väl och jag ser inte att du inte skulle passa in, men det är ditt val.
Vi kan inte göra mer än så här och om du inte trivs med oss så hoppas jag att du hittar andra pysselkompisar, för det är trevligt att pyssla med andra.
Jisses vad tråden har rusat i väg i dag då !!! Det var inte lätt att hänga med i alla turer i dag inte...
(har varit upptagen i telefon sen typ 09.00 och både varit så rasande och skällt ut folk samt skrattat åt andra (och mig själv) i telefon, så nu är jag helt slut...)J-la myndigheter!
Okej... diskussioner ang vart träffen/träffarna ska vara nästa vecka.... Maggi känner sig utanför (fattar inte varför). Orkar inte riktigt gå in i diskusionen (än). MEN jag åker gärna med någon till den vi ska vara hos (fjäskar!!!)
Seedorf: Jo då hon är högt och lågt och överallt =) Men jag får ibland gjort lite och ibland lite mer, mycket åker jag på pyssel för att träffas och för att Emma ska få träffa andra barn så vi skulle tycka att det vore väldigt trevligt om Wilhelm följer med =)Ibland så kan man ju ha koll på varandras barn en stund så kan man pysssla lite omlott =)
Känns som om fredag hos Carolina är bestämt. Sedan är det upp till er andra om ni fyra (och ev Glass om hon inte ska plugga) vill träffas på onsdag och var ni då vill vara. Vi som inte kan pyssla då håller oss utanför den diskussionen.
Det är absolut ett broblem att nästan alla vill ha det hemma hos sig själva, däremot är inte alla berädda att åka till andra ibland. Det blir väldigt orättvist. Och ang listor på var vi ska vara och hur det ska bli rättvisast så kan vi väl vänta lite innan vi tar upp det här i tråden?? Känns som om det vore bättre att få prata "live" med varandra om det först. Särskilt som det är lätt att tolka vad som sägs här inne fel. Vi vill ju inte göra varandra ledsna! Då är det bättre att reda ut saken när vi ses. Tycker jag iallafall.
9/3 Fredag hos Carolina
Seedorfs + Wilhelm
Glass
NyfikenÖrn & Gustav
Carolina1979 (vi kan gärna vara här)
Vildkaprifol + N
(tatoo rosen)
Anne81+Emma - Bröd
Finns det någon jag kan lifta med till Carolina på fredag?????
Maggi: Det är tråkigt att du känner dig ovälkommen och utanför! Vi tycker om dig och du är väldigt välkommen att vara med. Du tillför gruppen massor men däremot kanske du kan försöka förstå oss också om att vi tycker det känns osäkert att bestämma att ha träffen hos dig?
Kan du inte sätta plåster på dina sårade känslor och ha en förlåtande attityd mot oss?? Vi vill gärna se dig igen!