• Glass

Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg

Nu är det dags för ännu en ny tråd

Alla är välkomna på våra träffar.
    Vi brukar hålla på med cardmaking eller scrappa, men man gör lite vad man vill som går att göra vid ett bord
    Välkomna

• Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg
  • mojmojmoj

Jag kan ju på torsdan åxå... fast det verkar ju ändå inte bli då...så det spelar ju mindre roll..
    Jag får fundera vad jag kan göra åt fredan. Vill ju verkligen ses..
    Och jag röstar för Glass och Vildkaprifols förslag isåfall....om Carolina orkar med så mycket folk förstås!?

• Vildkaprifol

Maggi: Det är helt ok att pengarna går före men då borde du inte bjuda in oss om du vet att det finns risk för att du ändå tänker jobba.

• Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-05 13:40:21 följande:
    Jag kan ju på torsdan åxå... fast det verkar ju ändå inte bli då...så det spelar ju mindre roll..Jag får fundera vad jag kan göra åt fredan. Vill ju verkligen ses..Och jag röstar för Glass och Vildkaprifols förslag isåfall....om Carolina orkar med så mycket folk förstås!?
    Du kanske kan komma efter det du ska göra eller ska ni hålla på länge?
  • Glass
    Maggi skrev 2007-03-05 13:38:04 följande:
    Jag vet att jag är velig.... men jobbet och mer pengar i kassan går faktiskt före allt annat!Jag har ett förslag att de som vill kommer till mig på onsdag och så kan vi ha fredagspyssel hos carolina eller seedorf.Är detta ett bra förslag!?
    Fast då är det kanske bättre att vi inte har det hemma hos dig eftersom det faktiskt kan bli avbokat och då står vi där med våra obefintliga skägg i brevlådan....
  • Glass

hm... Det verkar som att jag upprepar eller håller med om allt som vildkaprifol säger...
    *pluggar massor, det märks va?*

• mojmojmoj
    Glass: fikar med mammgruppen på fredagar. Oftast mellan 12 och 15....och isf hinner man ju inte med så mkt pyssel...om vi inte börjar kl 8 förstås
  • Glass
    mojmojmoj skrev 2007-03-05 13:45:23 följande:
    Glass: fikar med mammgruppen på fredagar. Oftast mellan 12 och 15....och isf hinner man ju inte med så mkt pyssel...om vi inte börjar kl 8 förstås
    ja just det ja. Jag visste att det var något, men jag kom inte på vad det var.
    Så då börjar vi åtta då?
  • mojmojmoj

himlans pladderochkackelgård här inne idag
    inte vanligt att det rör sig så här mkt!!!
    Saknas ju bara några ....nyfiken, shalita......hihi
    hönsgård!!

• Vildkaprifol

Anne81: Ska du vara med på fredag? Ser inte dig på listan.

Svar på tråden Fortfarande Pysselkompisar i och runt Göteborg