TheCoopers skrev 2007-04-19 21:31:26 följande:
Mexisis :Stämmer nog som du säger ... men min lill-tjej lär nog inte vilja sitta i den såå himla länge heller om jag känner henne rätt . Men en stund när mamma diskar kanske ? :)Åh dessa caffe-latte mammor ... finns många här i Sthlm ... Jag har dock inte tagit till mig den trenden :) har inte tid ... och det verkar inte så lockande ... DOCK älskar jag latte
devin lär nog inte heller vilja sitta allt för länge. han tycker saker är roliga en stund sen ska han göra nåt annat så man får hela tiden tänka ut nya grejer för att stimulera honom. som babygymet, det kan han bara ligga i en halvtimme när vi kliver upp, då är det skitkul, men försöker vi lägga honom där nån gång senare under dan blir han förbannad. ungefär som "been there done that"
ja det finns en hel del latte-mammor här med. tycker latte är supergott men skulle inte ha tålamod att sitta på ett fik hela dan när det finns så mycket annat att göra. och hur kul är det för barnen. däremot brukar jag gå och fika med vänner men då sover oftast devin i vagnen och aldrig längre än en timme