• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • caltum

hej, kul att någon som har en från november 06, min dotter börjar smått tar sig frammåt sakta men säckert, hon sitter men inte riktig för sig själv, men sjunga kan hon kl:7:30 tiden, pappan brukar hålla för öronen, tycker jag är roligt, då han verklingen vill sova, men men jag njuter mammaledigheten, nån annan som gör?

• TheCoopers

Mexisis :

hahha ja verkligen :) de är väl båda skorpioner ?
    Min stora tjej var likadan ( oxå skorpion ) men nu är hon världens lugnaste unge .

Vilken UNDERBAR bild Skrattande hahha så ser Adele också ut när hon gymmar - ligger åt alla håll och kanter

Mark Levengood 4 President
  • TheCoopers

Caltum :

Välkommen hit Skrattande Söt liten pralin du har :)

jaa jag njuter verkligen av mamma ledigheten ... När min stora tjej föddes var jag bara hemma i 3 månader - bodde i Puerto Rico ( Västindien ) då och där finns inte samma möjlighet till mammaledighet . Så nu tar jag vara på varje sekund av denna LYX :)

• mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-19 22:05:35 följande:
    Caltum :Välkommen hit  Söt liten pralin du har :)jaa jag njuter verkligen av mamma ledigheten ... När min stora tjej föddes var jag bara hemma i 3 månader - bodde i Puerto Rico ( Västindien ) då och där finns inte samma möjlighet till mammaledighet . Så nu tar jag vara på varje sekund av denna LYX :)
    oj va du har varit runt och bott på sjysta ställen, usa och västindien, snacka om att jag blir avundsjuk
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • TheCoopers

Mexisis :

Hahha yes :) Jag flyttade till PR -96 och när jag blev flygvärdinna "pendlade " jag mellan NYC och PR ... och bodde även ett tag i Miami .

• mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-19 22:17:28 följande:
    Mexisis :Hahha yes :) Jag flyttade till PR -96 och när jag blev flygvärdinna "pendlade " jag mellan NYC och PR ... och bodde även ett tag i Miami .
    oj, att man inte passade på och gjorde lite sånt när man var "ung och dum" min lillebror (är 26) har bott i taiwan i två år nu och flyttar hem i sommar. han fick ett ryck och bara drog dit. sa upp sig från ett väldigt bra jobb på arlanda. där nere jobbar han som engelskalärare och pluggar kinesiska på univeristetet. helt crazy
  • TheCoopers

Mexisis :

Härligt ! Din bror gör helt rätt - vilka upplevelser han har med sig :) det är bra att komma ut och se världen - om inte annat så uppskattar man Sverige mer när man bott utomlands .
    Vi ska till PR i sommar - häärligt !

• Criffegirl

Blev nyfiken och kikade in hos FamiljenCooper.....vilka BEDÅRANDE barn

• mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-19 22:22:06 följande:
    Mexisis :Härligt ! Din bror gör helt rätt - vilka upplevelser han har med sig :) det är bra att komma ut och se världen - om inte annat så uppskattar man Sverige mer när man bott utomlands .Vi ska till PR i sommar - häärligt !
    ja det tycker jag med

ska ni, va kul! hur länge blir ni borta? vi ska nog inte längre än upp till sundsvall vill också åka utomlands....
  • TheCoopers

Criffegirl :

Åhh tack Skrattande Mina små loppor är underbara ( nästan alltid Flört ) du har en riktig sötnöt fu med

Mexisis :

Ja vi ska vara där i 3 veckor :) såå skönt . Min sambo är lärare så han är ledig hela sommaren ..
    Vi ska också till Sundsvall .. Min sambos brorsa gifter sig den 30 juni ... Skrattande Har aldrig varit i Sundsvall förrut *skäms*

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!