• Bibob

Barn födda i nov 06 !!!

Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

• Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • TheSunset
    kottismamma skrev 2007-02-22 21:42:06 följande:
    HejJag hoppar också in här. Min Leonie är född den 20/11. Jag har slutat amma då allt fungerade mycket bättre med ersättning. Hon är en glad och nöjd liten filur som sover 12 timmar varje natt utan mat!Hon är så enkel och go ( än så länge!!) att jag redan är sugen på en till!!!// Åsa
    Är du oxå sugen på en till...hihi...
    Men här ammar jag fortfarande. Är det nån som vet hur det e med ammning och sen bli gravid??
    Hampus 990910 & Julia 061101
  • kottismamma

Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag vill ha en till. Har ju redan två nu och har en ganska tuff vardag då jag har eget företag att sköta ( dvs väldigt lite mammaledighet!).
    Men så sugen som jag är nu har jag nog aldrig varit!!

Tyvärr längtar jag inte lika mycket efter att vara gravid!Skrattande

• Mill06
    The sunset- Ja va söt hon är, Julia, värsta lins-lusen!! Flört
  • TheSunset
    kottismamma skrev 2007-02-22 22:08:57 följande:
    Jag trodde aldrig att jag skulle säga att jag vill ha en till. Har ju redan två nu och har en ganska tuff vardag då jag har eget företag att sköta ( dvs väldigt lite mammaledighet!).Men så sugen som jag är nu har jag nog aldrig varit!!Tyvärr längtar jag inte lika mycket efter att vara gravid!
    Jag har oxå 2 nu...Men gärna 1 till...
  • Preggi

Vad kul att ni redan är sugna igen... Det var jag med efter vår första. Jag blev gravid igen med Matilda medan jag ammade Philippa. Hann inte ens få tillbaka mensen. Philippa var 7 mån så jag helammade inte.
    Jag är sugen igen, det är ju det bästa som finns att få barn men vi ska vänta lite innan vi skaffar nästa.
    Vi har siktet på 4 barn. Hur många vill ni ha?

• TheSunset
    Mill06 skrev 2007-02-22 22:10:10 följande:
    The sunset- Ja va söt hon är, Julia, värsta lins-lusen!!
    hihi ja hon blir så direkt när kameran kommer fram...
  • TheSunset
    Preggi skrev 2007-02-22 22:17:13 följande:
    Vad kul att ni redan är sugna igen... Det var jag med efter vår första. Jag blev gravid igen med Matilda medan jag ammade Philippa. Hann inte ens få tillbaka mensen. Philippa var 7 mån så jag helammade inte. Jag är sugen igen, det är ju det bästa som finns att få barn men vi ska vänta lite innan vi skaffar nästa. Vi har siktet på 4 barn. Hur många vill ni ha?
    Men jag helammar, kan det funka ändå..
  • kottismamma

Vi hade nog tänkt att stanna här nu. Min man har en son sedan tidigare så nu är det 3 barn i familjen.
    4 ungar verkar ju lite mycket??????
    Men sonen är ju 13 år så kanske jag kan övertala om en liten  om 4 år kanske!!!

• Preggi

Javisst kan det, men det verkar vara rätt olika det där. Vissa får tillbaka mensen med en gång och andra dröjer det för. Jag är glad så länge den är borta den här gången... Inget man saknar direkt..

Kul att Julia blir sån när kameran kommer fram. Matilda brukar prata med kameran och tittar konstigt på den ibland...

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!