• tjips

*.

...ord som "mobil" och "avslag" får helt ny innebörd.
    ...man sitter vid middagsbordet och pratar om hur sonen bajsar.
    ...man är uppe klockan tre och gungar en bebis med ena armen och skriver på familjeliv med andra.

• Svar på tråden *.
  • Party of five

När man får en BLÖT puss med både drägel och snor och blir såååå glad för att ens lillis visar kärlek åt mamma..............

• Gahlin

Braxton! Precis så´n är jag!

• Gahlin

Eller, när pojken gråter i pappas famn och man står bredvid och vaggar....

• Gahlin

När man går och nynnar på vaggvisor hela dagarna...

• näbben

När man aldrig har en ren tröja på sig merän max fem minuter innan den är nedsölad med tex spya, snor , gröt etc etc

• Gahlin

När man säger: " ska pappa OCKSÅ ha mat...."

• Gahlin

När maken kommer hem vid 5 och man fortfarande har pyjamasen på sig...

• isolita

När man drar upp speldosan vid skötbordet när man ska hänga upp tvätten. bebisen är inte ens med,man gör det utan att tänka som att manvill ha lite musik när man jobbar...

• Braxton

Gahlin

Jag kommer ofta på mig själv sjungandes Imse VImse Spindel, och Ekorrn satt i graaaaneeen när jag diskar.. Det är itne mycket Mtv nuförtiden..
    Vi har en version med Imse Vimse Spindel där siista versen är lite rockigare.. "Rocky Rocky Spindel klättrar upp för trå´n.." Där kan jag tom svänga lite med hu´vet iblnad å riktigt rocka loss in´nan jag komer på mig själv..

• Party of five
    Braxton, ja, du det finns en version till som rockar! "Imse Vimse spindel, wow! Spinn bara, spinn bara, spinn natten lång...." Jag tyckte också att den svängde bra!