Vi som plussade v34 version 3
http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/story/0,2789,1036898,00.htmlHärliga berättelser...
God morgon kära blivande mammor.
Allt bra idag ? Sovit gott ?
Vad duktiga ni var igår tjejer. Det är ju sååå härligt efter att man städat hemma. Man går runt och njuter av att det luktar gott och allt ser fint ut.
Gick det bra med pajen Tess ?
Och fixade du plus igår Mandel ? Nyfniken på korten ju..
Äntligen är det halvdagar som gäller för mig framöver och jag är sååå glad !
Har varit hos BM idag också och det var bra allting.
Hade dock samma SF-mått som sist så jag ska tillbaks nästa vecka.
Hjärtljuden låg på 133, så nog är det en liten kille där inne ???!!!!
Vem är det som fyller år ? Ska ni på kalas ?
Vet du något superduper medel som man kan använda i ugnen ? Min ugn är hemskt smutsig i botten om man säger, och jag får inte bort det... Är precis som om det har etsats sig fast...
Japp, fixerad och klar är bebis..
Var fixerad redan förra gången jag var där.
När ska du tillbaks ?
Och ni andra ? Man är ju så glömsk så har ni sagt det innan så flåt.. ![]()
Morrn Tess !
Städning idag med alltså... Är impad av eran städvilja.
Men jag hoppas den dyker på mig sen med.
Jag kommer vara helt ledig 13 och 16 april. Sen så jobbar jag nog lite hemifrån efter den 23/4. Sen får vi se... Men eftersom jag beställt att bebis ska födas fram om ca 2 veckor så kan det blir lite tight om tid.
Min Bm sa bara att är det så att det är exakt samma SF-mått som senast så har dom som rutin att kolla upp en extra gång... Så vi får väl se...
Vad jobbar din sambo med Tess ?
Ja, jag tänker då inte stanna en minut efter 12 idag. ![]()
Meeeeen vad fina lakan du sytt Mandel !!!!!!!!!!!!!!! Herrejösses.
Och filten med ! High five.
Ja, jag har testat skummet... Om det är det som ska ligga på ett tag innan man tar bort det ? Det verkar ju sitta som berget den där skiten...
Nä, smutsen är mer som ingrodd i botten av ugnen. Blev så efter att en gratäng bubblat över och sen dess så går det fan inte bort.
Tycker inte det var så bubbligt på sidorna av skyddet, men det ser ju du bättre än oss.
Det var verkligen jättefint, bara så du vet.
Vet inte om dom gör Ul isåfall Tess. Men jag antar det efter vad man läst här inne på fl.
Jag gillar också att ha det städat hemma, men frågan är ju hur det blir sen... Man lär ju inte prioritera städningen sen när man har bebis hemma. Så man får väl passa på att gå loss med städningen innan nu då. ![]()
Har också testat och det visar kille på mig med..
Spännande att se om det stämmer...
Tjena Lepa !
Vad ska ni handla för gott ? ( hungrig
)
Jag pyntar nog ingenting alls, nån påsklilja kanske... Men är inte mycket för påskpynt.. Eller jag vet inte... *svammel*
Stackars dig Lepa. Vet hur du har det.. Får du på dig skorna då ? Jag går med tofflor hela dagarna, vanliga skor är en pina att få på sig... Har du stödstrumpor ?
Vad gulligt att du får blommor Mandel !
Underbar mamma.
Jag är inte så trött faktiskt... Går ju alltid och lägger mig vid 21.30 men somnar vid 22,30. Så jag är som Skalman ju...
Vill bara passa på att önska er en GLAD PÅSK och jag hoppas ni får en härlig helg.
Jag ska strax gå från jobbet. Lovely !!!!
Och Lepa... Glöm inte stödisarna...
kram på er !!!!!!!!! ![]()
God morgon !
Så var ledigheten till ända och en ny arbetsvecka har börjat.. Men som sagt... Halvdagar framöver och sen är jag även ledig på fredag, ska till Ullared.
Härligt att höra att helgen har varit bra för er alla, min har också varit bra, men har åkt på öroninflamation så jag är så gott som döv på högra örat, vilket iofs kan vara bra ibland.
Men jag ska inte klaga...
Vad snygg vagnen är Lepa ! Visst blir man sugen på att ut och köra den ?
Äntligen har du fått hem säng och vagn Tess.
Det känns bra va ?
För nu är det ju intelångt kvar, även fast du ligger senare i tiden... Men det behöver ju inte betyda att du måste vänta på bebis så länge ändå.
Kan ju komma när som nu....
Skönt att bli lite sådär nykär mitt i alltihopa. Det är en härlig känsla.
Hoppas det går bra på sjukgymnasten Mandel ! Och gå försiktigt i snön, så du inte drattar på ändan.