Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Vad skönt att det löste sig med FK Lepa ! Ibland underar man vad det är för folk som jobbar där.. och även på andra ställen såklart...
    Hoppas du också får en bättre nattsömn i natt.

aaahhh, vill ha glass ! Måste till affären efter jobbet nu ju.
    Ska köpa en dyyyyyr.
    Och så ska jag tvätta bebiskläder. Mys !

Hörs vi inte innan så ha en fantastisk kväll. Imorgon är det FREDAG !

*** med bebis i magen, v 34***
  • Emmajohanna

Hej tjejer !

Åh vad jag saknat er jdag. Har haft enormt mycket att göra på jobbet, tro det eller ej. Men nu är snart dagen slut. Ska bli underbart med helg.

Grattis till era extrapengar som ni får från skatten. Alltid lika trevligt att få tillbaka. Undra om jag kan kolla det också ? Har ni fått hem med posten ? 

Vad skönt att det gick det bra hos Bm Lepa. Snart ska du se att bebis fixerar sig. Det måste ju varit det jag känt häromdagen så.... 
    Och vad skönt att slippa laga middag, både du och Tess.
    Vi ska käka räkor så det blir inget lagande hemma hos oss heller.

Hoppas det går bra på f.gruppen Tess och att du får lämna ett kissprov. 

Grinar också för minsta lilla Lepa, hormonerna är galna. Efteråt så skrattar jag åt mig själv för att jag sitter och grinar åt tex. "Nanny"

Ha nu en härlig helg, ska ju bli riktigt fint väder så passa på att njut !!!
    Imorgon åker grillen fram hemma hos oss. 

Kramis  

*** med bebis i magen, v 34***
  • Emmajohanna

Guten morgen ! .-p

Helgen har ju varit underbar !!! Vilket fantastiskt väder och håller ni inte med om att bebis känns SÅ mycket närmare nu när det är vårigt ute ?
    Vi grillade i lördags och det var smarrigt värre. Smakade sommar.

Vad gött att du fått sova i helgen Mandel. Och grattis till v 36.*avis* Alltså bara 2-3 veckor kvar för dig nu då.

Nope, har inte testat TENS. Tess har pratat om det men vet ej om hon börjar använda den.

*** med bebis i magen, v 35***
  • Emmajohanna

40 dagar kvar idag, +/-.
    Både jag och M tror att bebis kommer tidigare, vet inte varför eg. Bara en känsla. Men så tänker nog alla. Så inte ska man gå och hoppas kanske ?

Nä, du får nog hålla dig till att testköra vagnen inomhus Mandel. Men oj så kul det hade varit. Fast då kanske dom kommer och tar fast dig med dom "vita rockarna"

Jo, mina fingrar... Det var den där "tunneln" sa BM. Blir det värre så får jag skenor. Men än så länge är det helt lugnt. Skum känsla bara.

BB-visning på onsdag ! Ska bli spralligt.

• Emmajohanna

Vad ska du ha för färg på skötbrickan då ?
    Och när ska ni packa BB-väskan ???

• Emmajohanna

Morrn Tess.
    Vad roligt om ni får fixat det med bilen. Så ni får en bra "barnbil"
    Skoj med BM-besök idag ! Kanske har bebis fixerat sig ?

Jag trodde också att jag skulle ha packat bb-väskan by now. Men icke.
    Vet inte heller riktigt vad som ska i... Lite kläder antar jag.
    Ska ta tag i det efter mitt Ullareds-besök tänkte jag.

Fingrarna sover, precis som jag på natten. Så det är mest på dagen när jag jobbar etc som jag märker av att det är lite jobbigt.
     Hon sa att jag kunde hålla på med en såndär boll. Men jag rör ju på fingrarna hela tiden för att "få igång" dom... Men det går inget vidare.

• Emmajohanna

Ja, Fl var segt imorse... Man blir irriterad för mindre.

Ja visst var det smarrigt med grill Lepa ! Och vi åt ju också våfflor igår kom jag på nu när du säger det. Inte dumt alls. Jag och bebis like våfflor.

Undra varför vi alla tror att bebisarna kommer tidigare ? Önsketänkade såklart.

Usch vad jobb jag har idag. Och det lär vara så fram tills påsk iaf.
    Så är jag inte här inne så tänk på stackars mig som måste jobba...

• Emmajohanna

Asså, i v 38 är väl precis lagom att bebis kommer.
    Vi får kanske börja satsa pengar på vem som kommer föda först ?!

Tack Lepa. Nu jobbar jag bara nästa vecka också, sen är det 50 % som gäller. Ska bli underbart...

Dags för lunch. hej hopp

• Emmajohanna

Vad härligt att det gick bra hos Bm Tess. Men vad jobbigt om det är foglossning. Tur att vi snart är framme vid målet !!!
    Äter du järntabletter förresten ? Och ni andra ?
    Jag äter inte, har såpass högt så jag slipper...

Åhhh, vill gå hem. 1 ½ timma kvar. Ska köpa en glass idag tror jag.. För att fira 40-dags dagen.

• Emmajohanna

Top Hat är INTE fel !!!!  Eller Magnum Mandel...

Vad händer hos er idag annars då ?
    Jag ska handla lite mat efter jobbet, sen blir det nog en promenad med grannen. Måste ju ut och njuta av vädret lite.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3