Inlägg från: Emmajohanna |Visa alla inlägg
  • Emmajohanna

Vi som plussade v34 version 3

Cara Mia är en party & dans låt.. Lätt ! Gillar den !
    Och bebisarna gillar honom med.

Avundas dig INTE som måste kissa hela tiden..
    Hur mycket kissar du Lepa ?
    Och godmorgon förresten.. Allt bra ?

Jo,glöde ju säga... När hon den där virkade historien sjöng så höll jag på att dööööö. Röstade för fulla muggar på ALLA andra så dom inte skulle gå vidare.

*** med bebis i magen, v 30***
  • Emmajohanna

Åhhh, ska du till Ullared Lepa ?! *avis* Nått spec. du ska köpa eller är det mest på skoj ?

Åh, ännu ett boktips... Bra, nu har jag två nya böcker att läsa. Thanks girls.

• Emmajohanna

Japp, jag var bara tvungen att rösta i lördags, kände hur det bubblade i mig och jag vet hur arg jag hade blivit om "virkningen" hade gått vidare.

Åh, vad kul att få läsa din blogg Mandel ! Ska genast kika in.

Jaså, är det sportlov hos er nu Lepa. Vi hade det förra veckan tror jag. Jag var ju där på nov.lovet  och trodde då att det skulle vara kaos... Men vi var där när dom öppnade, då var det helt ok. Vi ska åka dit nångång i april...Om man orkar vill säga.
    Du får berätta om dina fynd sen !!!

Har kommit på att jag ska inhandla nya duschgrejer, lotion etc som ska packas i BB-väskan. Ska ta sorter som jag aldrig använt, så när jag sen efteråt använder dom så påminner lukten om när bebis kom. Luddigt ??? Hoppas ni fattar vad jag menar.

Läste om ett bra tips... Tvätta bebisen filt, den som ska med till förlossningen och sov sen med den i eran säng. Filten får då era lukter så när bebis sen ligger i sin säng eller vagn med filten så blir det lugn....
    Vet inte om det funkar, men jag ska iaf testa det.

• Emmajohanna
    Ja, man måste verkligen ha tålamod när man ska till Ullared.

Och dom stannar mitt i gångarna då ?????!!!!! Bara stannar upp och så är det 20 stycken som måste vänta tills människan fattat att det är några som vill förbi ! Galet !
  • Emmajohanna

Det finns ju så mycket fina och söta filtar, skulle kunna köpa hur många som helst.
    På Ullared kanske dom har några fina ?
    Vet att dom har en såndär fårfäll... Ska tydligen vara mycket billigare där. Kanske värt att köpa ?

Värmekuddar.... Till ryggen då ? *förvirrad*
    50 babianer är ju inte alls farligt.

Japp, vi ska känna oss lyxiga och fräscha trots lapptäcke och lakan utan sköljmedel.

• Emmajohanna

Morrn Tess ! Allt bra ?

Värmekuddar vet jag inte.. Enl. Mandel så finns det.
    Fårfäll vet jag att det finns.

• Emmajohanna

Men vad ska man med värmekudde till ???? Fundersam 

• Emmajohanna

Visst är det obehagligt med sd... Men sålänge dom inte gör ont så ska det inte vara nån fara....

• Emmajohanna

Då kanske man ska skaffa såna dära kuddar. Låter ju bra.

Dags för lunch, makaroner och korv.... Men ikväll blir det godare mat.. M fyller ju 30 idag så jag ska göra löjromstoast och sen ska vi äta smörgåstårta, hans favorit.

kram sålänge

• Emmajohanna

Lunchen intagen och om en timme måste jag rusa från jobbet. Ska fixa lite inför kvällen så jag får gå lite tidigare idag... *synd*

Hur gick det med bloggen Mandel ?
    Ska kika in igen.

Svar på tråden Vi som plussade v34 version 3