• ajnas

I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?

Innan du kliver ned i bassängen, duschar du med badkläder på eller utan badkläder?

(för jag förutsätter att ni duschar iaf )

Semmelimaka kuckelikaka ärtan pärtan puff!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:05:03:
    Jag duschar MED badkläder, liksom alla andra jag sett i badhuset. Jag har heller aldrig badat på något ställe där det suttit skylt om att man ska duscha utan badkläder. Att man ska duscha och göra sig ren - ja. Men inte att det måste ske utan badkläder.

Däremot har jag också tänkt på att man borde bli renare UTAN badkläder. Men "ingen" gör ju det. Det var lite därför jag startade denna omröstning för att se hur det låg till, om det bara var i badhusen jag besöker som det är kutym att duscha med badkläder innan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-23 22:15:10:
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m17777877.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-09 00:45:27:
    Ny omröstning! Har du ändrat uppfattning/vanor angående att duscha med badkläder? www.familjeliv.se/Forum-5-83/m18251222.html
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?
  • Tyler Durden

oftast med då jag endast besöker badhus för babysim, det är så mycket skit redan i den där rehabbassängen så....

• milliz84

Jaa det verkar som att dem som duschar MED badkläder på inte vågar lämna ett avtryck här

Själv duschade jag som ungdom och skammsen över min kropp och underliv speciellt MED badkläder men dem senaste 4åren ivarjefall har jag duschat utan!!

Har insett att det är jag som inbillar mig att alla stirrar och tycker jag ser förjävlig ut...sen om det nu är nån som tycker jag är hur ful som helst så får dem tycka det, jag orkar inte bry mig. Sen vill jag stå som ett gott exempel för mina barn också och har fått liiiite bättre självförtroende ivarjefall.

• Dieselmom

Så länge alla duschar tycker jag att det är ok. Tycker det är värre när folk tar vatten i munnen och sen spottar ut det i bassängen igen, har sett att många som simmar gör det där jag har gått.

• Severus

Det äckligaste jag sett var en gammal uv som snöt sig rakt ner i vattnet Gissa vad som flöt omkring...*ryyyys*

• glammis

MED - tycker det är jobbigt att ta på mig bikinin när jag är blöt!

• turia

då e det kanske jobbigt o bada oxå? om man inte orkar kränga på sig på blöt kropp?

• Themis

Beror på.

Kommer jag direkt från duschen hemma (eftersom vi normalt går och simmar på morgonen) så blir det dusch med baddräkt, annars får man klart duscha ordentligt utan baddräkt.

• Grus grus

Utan badkläder förstås! Förvånad Förvånad över resultatet!

Kärlek och snuva kan inte döljas!
  • isisisis

Ni som duschar med badkläder.
    Varför tror ni att det sitter stora skyltar att alla ska duscha UTAN badkläder innan man badar i simhallen?
    Bara för att genera ER?

Om alla skulle vara lika hänsynslösa som er,skulle nog baden få stänga.
    Gammal rumpsvett och fittslem i bassängen! Nä fy sjutton!

Svar på tråden I badhuset: Duschar du med eller utan badkläder FÖRE bad?