Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

ja började med knipövningar, orkade göra de en dag sen nästa avr de glömt
    hehe som mammab.se sa så töjs de ju ändå ut sen ändå så

• Calylite

Vallmar.se
    jo jag är gammalmodig med men känner ja sambon så skulle ja vänta förevigt i onödan på det så jag tog saken i egna händer

• Calylite

oo ja älskar psykologi, läste extra bara för rena nöjjet skull

• Calylite

3e dagen man sitter med grymmeont i sidan, som en jobbig håll ungefär.
    Trodde de va tarmen först som va inglamerad igen men då skulle de kommit i vågor och inte vara konstant sålänge. Någon mer som har/haft det eller vet vad de är?

Ringa MVC är ju lika lätt som att hitta ett hårstrå i Saharaöknen typ och läkaren ringer inte upp förs dagen efter.

• Calylite

sebus.se
    ahaaa

-----------------

såg igår att mitt armveckseksem kommit tillbaka efter 18 år. Dock ingen klåda tack och lov, smetade på lite aloe Vera Gelly Cert.. igårkväll och idag är det redan bättre, lite småprickigt men inte alls så rött och irriterat som innan.

• Calylite

snart lagomt för v.24 bilder så la ja in v.23 bilder, man kan ju se liiiite mage om man ligger på rygg

fick ge upp mina järntabletter, fick så förbannat ont i magen av dem, men de innebär med att man kommer få järnanemi igen och en väldigt klagande läkare.. Ska ringa BM och se om hon kan skriva ut nå lite mildare järntabletter än dessa, kankse några som inte smakar som aprövar luktar...

• Calylite

copernicus
    denna kille sparkar som en tok ju, verkar finna det riktigt roande att träna kickboxning och kullerbyttor när man står i en milslång matkö så man nästan vill vika sig dubbel, eller när man ska sova, skitskoj att hålla mamma vaken hela natten för att sen somna när hon måste upp med hunden

• Calylite

Saerchen
    då må ja med rusa ner till stan och låna den, är med sån som vill vea ALLT, bra som dåligt innan så man är förberedd och vet vad som händer.
    hittade en bok på rean med "Barnliv" den var med riktigt bra, beskrev allt man behöver veta när man kommer hem deån amning till börja äta. Nått ja verkligen behövde när föräldragruppen sket sig.

• Calylite

men GHAA:...
    så stog man i duschen och hade preciiiis smetat in sig i både balsam och massa showertvål så stängde de av vattnet *MORR*
    Såg de grävde utanför men de har inte varnat som de alltid gör att de ska stänga av, ser ut som de kommit åt ledningen för de väller ut vatten där de gräver, *suck* pundhuvuden, ajja nu ska man äta sen fortsätta duscha hos svärmor...
    Självklart tonvis med ärenden idag så de kunde inte komma emr olägligt.
    Känns ändå äckligt och kletigt med fullt med intorkad balsam i håret ...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3