Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

jessa6: fin magen du har
    men om det är en pojk magen vet jag inte, jag har ju 4 grabbar och haft både sk. pojk och flick magar.

men ska man tro på skrock, så... JO då är det nog en pojk mage hur som helst fin är den iallafall!!

Mamma till 4 söner och en bebis i magen!!
  • annki72

Mammab: åh vad avundsjuk jag blir på all god mat du gör önskar att jag hade ork att göra nått gott ikväll men är ensam med barnen och orkar inte......

Men öl och vin har jag alkoholfritt så klart, har sånt sug efter öl och jag som inte brukar gilla öl vanligt vis, men nu är det såååå gott

• annki72

tbmh: oj vad många

En fråga, jag tänkte buda på ett sätt på tradera men vet inte vilken stl jag ska ta.
    Det shorts och t-shirt ska jag ta 50/56 eller 62/68?

tänker som så att tänk OM den lille väger 4000 eller mer då kanske 50/56 blir litet, men 62/68 kanske blir alldeles förstort

stl har ju ändrats så mycket sen min lille var bebis, vad skulle ni valt för stl?

• annki72

vickyb: ok, jag tror jag köper 50/56

har fastnat för tummen saker och kläder, kan inte låta bli att köpa

• annki72
    Vickyb skrev 2007-04-21 19:42:19 följande:
    Ja dom är ju så söta. funderar på en sån barnvagnsleksak..
    Ja dom är hur söta som helst
  • annki72

Norrbagge: såna samman dragningar hade jag här om kvällen, min  man var inte hemma så jag väckte min äldsta och sa till han att vara beredd att köra in mej, gissa om han blev klar vaken, han har ju varit med om lill brosan förlossning så han vet ju vad det handlar om

det körde i ryggen så jag höll på att li tokigt men det gick inte riktigt ut i magen så jag försökte sova, vilket inte gick så bra när maken kom hem vi 04.00 så hade det lugnat ner sig som tur var.

Usch jag är nervös inför mitt läkarbesök idag, ska ju dit och fråga om sjukskrivning, är orlolig för att jag inte får det, han kanske inte tror på mej, att jag har så ont som jag har och att mina samandragningar är så kraftiga som de är vissa kvällar.

Jaja det löser sig nog ;.)

• annki72

nu bär det av till doktorn, håll tumarna för mej att han förstår och ger mej sjukskrivning

• annki72

Hej, nu är jag tillbax från doktorn, och det gick jätte bra helt sjukskriven till 18 maj och då hoppas jag att jag får HP, Har ju inte fått svar än från FK.

Hon kolla att tappen var ok, och allt var bra med bebisen, kul att få sen den igen

Tack tjejer för att ni höll tummarna!!!!!!

Ang. om förlossningen går fortare andra gången så gjorde det inte det för mej.
    Första tog 3,5 timar och andra 17 timmar, tredje ca 7 timmar och fjärde 30 min.

• annki72

tbmh: tack, jag tog inte illa upp att jag inte var med, inte konstigt att nån faller bort du gör ett bra jobb med våra listor

• annki72

blåttfjäril: Jag har inte fått min och jag är v 28 nu.

vad gör man om man behöver åka i  akut och inte har journalen?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3