BF Juli-07 Nr3
jen2006: Ja säkert bara kvisslor, inte vackra dock, hoppas man inte får fler man vill ju visa magen i sommar på stranden utan röda/gula prickar
jen2006: Ja säkert bara kvisslor, inte vackra dock, hoppas man inte får fler man vill ju visa magen i sommar på stranden utan röda/gula prickar
SyrranH: det står så här i beskrivning som följde med:
Placera kudden i en halvcirkel bakom ryggen för bästa stöd vid amning.
Ha den bakom ryggen som stöd under garviditet, ha den mellan knäna när du ligger för att slippa snedbelastningi bäckenet.
Jag har ju inte hunnit testa den än mer än som databord
SyrranH: japp man kan ha den till mycket, även till bebisen.
Trä in kudden i ett babypåslakan och vrid om nertill så blir kudden till en liten sit/liggsäck.
Praktisk höglägestöd vid förkylning och ett skönt underlag vid babymassage då barnet ska ligga mjukt men stadigt, varmt och ombonat.
mjukis: köpte från www.babies.se inte den billigaste men klart värd pengarna
Lite större och bättre än många man kan köpa i affärer, i mitt tycke
Jag har shoppat kläder på tradera, där kan man hitta det mesta till billiga penning, passar de inte perfekt är det inga problem att sälja vidare själv på tradera
jag har bara använt pump en gång av 4:a, behövs det denna gång så lånar jag av BVC vilket jag gjorde förra gången.
Bvc kom hem med den till mej, smidigt
Skönt att höra av dej zandrisen och att den lill* är kvar i tryggt förvar
Åhh vad avundsjuk jag blir på er som varit hos frissan, skit snygga blev ni!!!!!
beckah hoppas att det gått bra med victor!!
Själv har jag legat inne på sjukhus i 2 dagar med min son som har diabetes, han började spy och hade skyhögt blodsocker som vi inte fick buckt på så vi åkte in akut i torsdags
kväll och det tog dom nästan hela fredagen att få bukt det hela, usch vad jobbigt det var, men nu mår trots allt bra igen !!
ska försöka läsa ikapp senare idag, nu ska jag iväg och kolla in jobbarkläder och skor vi ska få på jobbet, får handla för 1200:- var, hoppas de har foppa tofflor
lindisen: ett hemma apotek är aldrig fel, skönt att slippa ut och handla första dagarna.
salvor, puder,bröstvårdskräm.febertermometer, blöjor och tvättlappar.
Pump behövs inte, skaffa den om du får behov, man kan även låna på bvc mot billig penning, hos oss kommer de hem med den om man behöver den.