Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

BF Juli-07 Nr3

Grattis Becka! *fanfar*

O en stooor bukett blomster till bara dig som lite pepping!

Bouquet

Jag va hos BM igår pga huvudvärken o yrseln i söndags. Har även inte känt några direkta fosterrörelser. Dvs inga sparkar utan bara ett litet "kittel" per dag (förstår ni??)

Hon tog fram apparaten som mäter hjärtljud o hittar inga.....jag börja tjuta av oro...
    Men till slut hördes ett svagt dunkande =) Bebisen mådde bra o hade vänt sig så att h*n sparkade inåt, förklarade bm. Därav bara lite kittlande.
    Jag vart "tillsagd" att prova o dricka sött så skulle det nog få fart på det lilla livet. O ja, jag hällde nog i mig 1 l cola
    Njöt för fullt när jag fick en rejäl spark som tom gjorde lite ont.

Den enda rejäla under dagen men dock - en spark från mitt hjärtebarn

Sh*t vilken novell!! 

• Donna69

What the f*ck!!!????

Becka!? Vad hålls han med? Seriöst!!!???

Har iofs inte läst allt men fattar att han inte verkar va som han ska. Rätta mig gärna om jag har fel....

Computer Smash
    Mjukis; Fairy

• Donna69

Vicke;
    verkar inte va så många som njuter....

Mother's Day Teddy

• Donna69

tryckte lite för fort...=)

Mother's Day Teddy

lite uppmuntran till alla
  • Donna69
    Lindisen81 skrev 2007-05-17 11:05:54 följande:
     det här är ju på RIKTIGT!!!!
    har oxå börjat få "verklighetstankar"...
    Förut var det mest en fin mage, köpa söta saker osv

Men nu börjar man fundera på vilket ansvar det blir, blir jag en bra mamma osv...
    Men jag tror vi klarar det galant! =)
  • Donna69
    Beckah82 skrev 2007-05-17 14:15:28 följande:
    Oj så många som är deppiga just nu. Kanske något i luften...eller KAN det vara hormoner? Nu har Mathias äntligen varit här en sväng och det känns bättre. Inte för att   läget är ändrat, vi ska fortfarande inte bo ihop just nu men vi är iallafall båda fortfarande väldigt måna om att lösa allt och kunna ha en framtid. Dåligt har vi haft det väldigt, väldigt länge.Min depression + gravhormoner har knäckt honom. Nu är han sitt gamla jag igen. Gud! Vad jag har saknat honom. Hade glömt bort vem han egentligen är. Senaste halvåret har han pendlat mellan arg/sur och ledsen/desperat. Nu var han sig själv igen. Lugn, trygg, säker, mjuk och gullig. Blir helt rörd...och kär. SÅN ska han vara. Må bra och vara lugn. Det vill jag ha och det unnar jag honom. Jag måste ta tag i mina bitar också med humörssvängningar och arghet, tjurighet, depp, gnäll, skäll. Ingen har trivts speciellt bra här hemma, varken vi två vuxna eller Victor.Världens sämsta tidpunkt, 7 veckor till BF osv och massa gravkrämpor men jag vill verkligen ta tag i detta nu.*privat* Ja...sex ja...har haft sex idag...eller nä, riktigt make love. Det har inte hänt på typ...oj det är så länge sen så jag minns inte. Ett bra tag innan Alvin blev tillverkad till och med...lite omständigt med mage och svårt att andas och foglossning men med kärlek så går det. Väldigt varmt, ömt och kärleksfullt. Som en töntig film...Bla bla bla...bara en massa tjöt...ville bara berätta att det ledsna där inne nu iaf fått lite mjukt sällskap så det inte gör riktigt lika ont.
    Na-na-na-na

• Donna69

Go' midda flickor!!

Vill oxå handla på IKEA!!! *köp-ångest*
    Är tyvärr pank o äge inget ikea-kort *snyfta*

Men men....

Snart får vi veta om jag får/hur mycket jag får i löneförhöjning. Gubben fick 5:- mer i timmen! *gris*
    Iofs fick jag + 6:- förra året men det ska väl inte spela nån roll i år???

Har insett att jag antagligen måste shoppa bh utan byglar snart. Min nuvarande har byglarna böjt sig på så jag typ nästan får sår under tuttisarna.
    Håller bygelfria bh:ar verkligen melonerna på plats????

Meningslöst inlägg jag vet, bara dravvel; har inga krämpor för dagen o sover dåligt gör ju alla....=)

puss puss *kärleks-full idag*

Kisses

• Donna69

när jag för en gångs skull suttit nästan hela dagen framför datorn så skriver ingen!!!??

om jag nu skulle gå ifrån 1-2 timmar så har jag säkert 12 sidor o läsa ikapp *asg*

• Donna69

God morgon alla ljuvliga!!!

Vädret är skittrist, gubben jobbar 06:30-12:00, det är handollscup här så det DRÄLLER av ungar (kul med lite rörelse)!
    Va o köpte frukostbröd imorse o "cuparna" dunkar redan fett med musik! =) Kvart i 7 på en lördag! Poppis...haha

För övrigt har jag (som alla andra) sovit skitdåligt, men är på ett sånt strålande humör så jag hoppas kunna smitta av mig lite till er andra....

CupidSpaz

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3