Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

BF Juli-07 Nr3

Cool
    Lindisen81 skrev 2007-04-17 14:15:08 följande:
    mammab; *kramar*Donna; jag har varit ss på 50% sedan början av februari... till sista maj som det e just nu då jag får ut pengar från fk, men det kan tydligen bli problem om man ska bli fortsatt ss på 100%... är väl bara att hålla tummarna...
    hoppas på det bästa för dig!!!

Snart kommer magbild från mig oxå då jag finally tagit mig i kragen o skaffat  
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2007-04-17 18:56:44 följande:
    L2K: Det går itne så bra, har bokat tid till avlivning i morgon halv tre, kan knappt kolla på honom, känner mig så skyldig och nere, man gråter en skvätt då och då... Bild finns på honom i galleriet om du vill se honom, hn är jättefin...
    Hittar inte heller kissen =(

men en gudomlig mage!!

Va oxå tvungen o avliva vår lilla simon pga en massa omständigheter. Bättre för honom ansåg vi, annars skulle vi bara utsätta honom för lidande....Gråter
  • Donna69
    Jessa6 skrev 2007-04-17 21:01:23 följande:
    Datorn krånglade men nu är mina katter inne på bild, Zorro är den grå som måste till katthimlen...Tack Donna69 för de värmade orden om min mage, det behövs verkligen nu
    Mysig misse!

Hur ska jag kunna låta bli?? Gravida magar är nåt utav det vackraste jag vet, o du har en av de finaste jag sett.....så det så
  • Donna69

O herregud va ni skriver flickor Kyss

Är ju nästan ett heltidsarbete o läsa igenom allt man missat!!!

Lycka till nu Becka! Väntar med spänning på resultatet!

solstraalen Offline

Lycka till med tösen...hoppas det händer nåt snart!!!

Imorgon ska jag till BM för måtto hjärtljud o prat om vidare SS eftersom min går ut på fredag. Tänk om dom vill att jag ska prova o jobba lite igen?? *nervös*

Återstår o se imorrn...

Hoppas ni får en bra dag flickor!!!

• Donna69
    hugoboss skrev 2007-04-18 13:05:42 följande:
    Hej !Nykomling här, passar på att kika in nu när pysen sover.Jag är i v 28 och har gått upp 8 kg, känner mig redan som en valross.Med pysen gick jag upp 17 kg och det var inte sköj....Men jag kan tyvärr inte låta bli att äta, det är såååå gött !!!!!!!
    Välkommen!! *bjuder på fika*
  • Donna69

hur får man bort sura uppstötningar????

• Donna69

ska införskaffa mig det!! tack snälla för svar...

• Donna69

God morgon flickor!!

Har inte orkat läsa igenom allt idag *sorry*

Idag ska vi till BM. Måtta o sen prata om min foglossning. SS går ju ut imorgon...

Vädret här suger purjo!!! Regnigt o mörkt, likt hösten.... *suck*

Har börjat funera på mina järntabletter. Dom tar kol på mig!! Blir så stinn i magen så det är sjukt. Fasar för toabesöken varje gång man tagit ett piller! *usch* Finns väl kanske inte så mycket o göra....

Ha en bra dag!!!

• Donna69

Vill oxå va med i namnligan!

Pojk; Samuel Johnny(efter min pappa) Elias(viktors mammas efternamn) 

Flicka; Felicia Birgitha(mitt "släktnamn") Viktoria(av Viktor)

• Donna69
    Calylite skrev 2007-04-19 22:34:27 följande:
    alltså de där med föräldrapenning. På sidan står det att man ska skika in de till "Försäkringskassans inläsningscentral839 88 Östersund" Men är de inte till ens fösäkring i kommunen eller?
    Jag har oxå lämnat in det till "mitt kontor" så fixar dom resten =)
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3