Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

BF Juli-07 Nr3

Vickyb skrev 2007-05-09 19:35:51 följande:
    sammandragningar!
    aha...

nu känner jag mig aaaaaldrig dum!! *asg*

Får jag skylla på hormoner? *snälla*
  • Donna69

Zandrisen; lycka till!

Zelda; röstat =)

Beckah; massage, sång, mat....allt för att du ska få koppla av en stund. *kramar om*

Kom hem nyss o va AKUT toanödig. När jag väl kommit in på wc så sitter det en spindel stor som en femma i badkaret!!! *urk*
    Nu sitter jag o väntar på att gubben ska komma hem o "rädda frugan från den stora draken"....

Sicken tur att jag bara är kissnödig egentligen! Kanske ska hitta en buska på gården *asg*

• Donna69
    misan84 skrev 2007-05-10 11:08:29 följande:
    Har någon av er tecknat gravid försäkring?? har glömt bort, kanske skulle fixa det nu och vilken ska man ha??Trygghansa?
    tack för att du påminde mig =)

ska ringa till folksam där vi har alla andra försäkringar....

Finns väl olika som alltid. Många är gratis men jag tror att man tjänar på att teckna tilläggsförsäkring. Känner till några som har haft väldigt bra nytta av den!!!!
  • Donna69

skickar försäkringsbolag ut info? Vi har då inte fått nån....

får de veta av bm eller fk att man är gravid då lr hur går det till?

• Donna69

God morgon girlies!!

Smygtittade lite på semi-eurovision (eller vad det nu hette) igår. Vart såå glad när turkiet gick vidare!

Men sen, herregud!! Vilka kläder folk hade! Musikstilar! Gaaahhh...

Jag ska följa finalen på lördag iaf, o "ropa" fram turkiet eller grekland til vinst!
    Hade "Cara mia" kommit med så hade den varit glasklar, men un tror jag inte att sverige har en chans, tyvärr......

• Donna69

God morgon!

Trots att jag inte varit utanför dörren än idag så känner man sorg i luften.

Hemskt. Tragiskt. Onödigt. Fruktansvärt.

Vet inget ord för att beskriva. Vid 23 inatt var det fortfarande lite släckningsarbete. Helt sjukt....

ESC va skit. Va pinsamma bidrag vissa länder skickar!!! Inl The Ark. Jag är förövrigt en "Anti-Ark".
    Jag höll på grekland o turkiet....gillade tonerna. Ena riktiga "rocka-med-låtar".
    Serbiens blir nog bra när man vant sig vid sommarplågan...*asg*

• Donna69

jo....dom o alla andra som förlorat sina hem..... oförklarligt

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2007-05-13 12:09:21 följande:
    halvblod; ja fy f-n kanske e så... mår lite bättre nu dock, misstänker järntabletterna....?? men har ju tagit dem sedan februari utan problem så kroppen borde ju vara van vid dem nu....Tog mig iallafall ner till tvättstugan tillslut. när man väl kom ner så är en maskinjävel trasig!!!!! Så man får tvätta i EN!!!!  dessutom hade lappen ramlat ner som det stog "trasig" på och jag la ju in all tvätt som vanligt. tog v'l tio minuter innan jag fick ut tvätten igen... *suck* ingen bra dag det här...Skrev i fototråden, men skriver här med; någon som vet om man kan läggain små filmklipp här på fl?? filmade magen med digitalkameran nyss och man ser hur bebis sparkar å har sig. lite kul om man kunde lägga upp sånt!
    vill se filmen!!!!! =)

Har försökt få med "fightern" på film men aldrig lyckats!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3