Inlägg från: Donna69
|
-
-
ett "ooops" får jag fram när jag ska lägga in i en gb tex, men inte här...
well well, det funkar ju ändå =) -
-
sådär skulle den ju inte se ut, den ska ju "röra sig" automatiskt...*hrm*
*smiter iväg 5 min o bäddar klart* -
haha, får bli den officiella snusk-smileyn!!!teenpregnancy skrev 2007-05-19 10:30:35 följande:Jag tror inte att det gick så bra för mig...Måste bara kommentera att det ser ut som att denna smiley faktiskt runkar när han ligger på sidan...Har nu ätit frukost, funderar på att trycka ner lite mascarpone med sylt hehe, ganska skum craving men men... -
-
-
*länge leve smileysarna!!!!*
-
Fy f*n va fint!!!!! Kör hårt!!!rullgardinsflikkan skrev 2007-05-19 11:17:05 följande:Ahh jag tror att jag har hittat ett hus Eller en bostadsrätt rättare sagt www.hemnet.se/a.aspSå jäkla fint. Så surt att man sitter och väntar på besked om fastanställning nu. Hade jag haft det hade det ju bara vart å gå till banken och säga att man vill ansöka om lån på 400000. Så skulle jag köpa huset, ta körkort och köpa bil. Det vore ju perfekt att bo där med barnen. Kan tillägga att jag växte upp i dom där områdena Vad tycker ni tjejer??
Konstig kommentar från din mamma? Var det ett indirekt nej eller vad??
Hoppas på din anställning nu!! =) -
Kul idé!!Halvblod skrev 2007-05-19 11:30:28 följande:Om någon vet eller skulle råka höra talas om någon som designar egna mammakläder och skulle vilja börja sälja i mindre skala så snälla säg till mig!!!Jag är sugen på att starta upp en liten butik med mammakläder. Är så trött på de vanliga affärerna som enligt mig har helt ok vardagskläder men "tantiga" finkläder.Jag skulle vilja hitta FINA mamma kläder samt TUFFA mammakläder. Men det ska bara vara kanske 2-3stycken i varje modell och storlek så att det blir lite unika kläder för dom som köper.Som sagt...söker lite "mammadesigners"
sånt skulle behövas!!