Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

ooorkar verkligen inte läsa igenom alla 1000000 sidor ni skrivit

Hur har det gått för zandrisen??

• Donna69

God morgon!!

Va på FK igår o skrivit klart alla papper o skickat dom, skönt o inte behöva tänka mer på det sen!!!

Äntligen har vi fått bebis-rummet tapetserat! Nästa prijekt är att få med gubben på en "liten" shoppingrunda =)

• Donna69
    solstraalen skrev 2007-04-27 06:47:21 följande:
    HUR ska jag tänka för att slappna av inför förlossningen?Jag är skitnervös helt enkelt. Trivs inte alls med tanken på att föda igen.Vet inte heller riktigt hur jag ska formulera mig så att min aurora-bm förstår mig.Har pratat med henne en gång hittills denna graviditet, ska dit om 1½vecka igen.Sen förra mötet har vi (jag) börjat fundera på om förutom min Sambo, om inte min syster oxå ska vara med.Men jag vet inte.  Gillar tanken, men jag måste ju fortfarande föda Jag vill gräva ner mig och vakna då förlossningen är klar
    krama om....vet inte vilka ord som kan hjälpa just nu...
  • Donna69

Vad är aurora?? *dum*

Har du varit rädd vid varje förlossning? Du har ju vart med förr om man säger så...=)

• Donna69

Håller alla tummar för dig att det kommer kännas bättre sen!!!

Som sagt, vet inte vilka ord som hjälper iom att jag är förstföderska o inte upplevt det....än... =)

Big Hug

en kram funkar alltid iaf =)

• Donna69

L2K;

Har oxå fått skavis av byglarna. innebär det att vi måste köpa bh uuutan byglar?? *urk*

Fritt fall! *asg*

• Donna69
    L2K skrev 2007-04-28 07:50:18 följande:
    Inte en chans!!!! Har hellre skavisar en fritt fall! Även om sambon nog inte håller med! hahahah Jag testar nu med att knäppa dom lite hårdare runt ryggen och spänna upp dom lite extra över axlarna. Får se om det funkar. Fåv väl trösta mig med att maggen borde sjunka lite nån gång. Och jag har gått in i tredje trimestern nu!!!! Räknas man som höggravid då???
    Jag följer dig i bygel-kampen! *fniss*
    Knappt att jag går utan hemma...visst om man hade snygga typ b-kupor som iaf satt fast intill kroppen så skulle jag stoltsera, men inte med APK-limpor....nej tack!!!! *asg*
  • Donna69

L2K;

Det skiljer ju bara en dag mellan oss!!!!

• Donna69

God morgon!

Sådär....gubben fyller 26 idag *gammal* =)

Det firades med frukost på sängen o kråksång!! *asg* Hade varit en syn för allmänheten *NOT* Kan ju informera att jag INTE tänker söka till Idol!!!

Va vid brasan igår. Så j*vla mycket folk så är man inte folkskygg innan lär man bli det!!
    Fattar inte heller hur folk ens har mage o ta med sina stackars hundar när det ska smällas raketer!! Fy f*n för dom!!!
    Börja nästan tjuta när man hörde de stackarna yla av obehag!

Åter till städ o bak!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3