Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

pusselbiten: men alltså.. helt ärligt, sluta gnäll om dina krämpor och din smärta då om du ändå inte gör något för att det ska hålla sig lugnt???? Det är faktiskt ditt ofödda barn du leker med!
    Ullared finns kvar liksom.. herre jösses!
    -förlåt, men är det bara uppmärksamhet du vill ha, eller? Att folk ska tycka synd om dig för att du har så ont?

Jag förstår liksom inte..

• Norrbagge

jag har haft jääätte mkt mensvärk; tror det beror på att Sf måttet ökat från 26 - 30 cm på 3 veckor?

• Norrbagge

Beckah: hahah, bilden på magen underifrån var ju skitrolig! Du ser helt söt ut där du kikar fram lite grand.

Sen angående pussel vill jag bara dementera eftersom jag var en av dom som skrev till henne.
    Jag tycker det är tragiskt att en människa som knappt gjort annat än att beklaga sig och oroat sig sedan grav. början inte tar läkarens ord. på allvar utan beger sig ut och SHOPPAR!!!!!!!!!!??????
    "se mig här e jag" känns det som.. och ja, jag måste till slut säga vad jag tycker! -tyvärr. Och jag säger det inte för att vara trevlig..

• Norrbagge

Beckah: men jag glömde ju att säga att magen som vanligt e superfin!!

• Norrbagge

Beckah: oj oj här händer det grejer! Ring!! -Alvin får inte komma än juuu!
    kramis

Och till er med bebisar son hickar heela tiden. Det gjorde min WIlliam också och det gjorde han öven utanför magen sen!!
    haha.. min hick-pojke.

• Norrbagge

mina bröst is KILLING MEEEEEEE!!
    -är det bara jag som har ont i lökarna??

• Norrbagge

Idag går jag in i vecka 30 Det finns 2 nya bilder i galleriet också..
    Snart ska vi åka på barnteater, Mumintrollet!

• Norrbagge

Madelene: jag brukar be om att få väga mig då jag är där. Annars har man nog bara inskrivningen och kanske mitten eller slutet..

• Norrbagge

Nu har vi köpt vagn, valt skötbord (det blir ett vägg) och vi ska kolla snart på bilbarnstol. Men faaan vad dyrt det blir då man sparar allt till slutet liksom!
    vagnen går på 6500:- skötbordet på 1500:- & en bilbarnstol på 2000:-.
    Så 10 lökar. Nåja, men ändå så önskar man att man vågat köpa lite innan liksom.. haha.. nu blir det så saftigt på en gång liksom!!

• Norrbagge

har ni börjat köpa? Och när vägade ni börja?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3