Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

finfin mage mammab

• Norrbagge

beckah: hehe jag skulle gärna också få 070707 bara för att det är coolt liksom.. Annars så vette tusan, men jag får för mig att jag inte går tiden ut iaf. men hur mkt tidigare har jag ingen aning om! Hoppas inte FÖR tidigt bara, såklart för bebbens skull, men också för att jag avslutar mina studier i mitten av Juni. VIll hinna bli klar innan h*n kikar ut!

• Norrbagge

hihi.. ja tiden går i en RASANDE fart!
    Juli.. HERE WE COME!!!!!!!!!

• Norrbagge

By the way, när jag väntade William så hade jag bestämt att om han hade varit en liten tös, så hade hon hetat Julie! (uttalas som månaden)
    Det är ju dock omöjligt nu.. jamenar, hur coolt är det att heta Julie och vara född i Juli?

• Norrbagge

Ja jag tycker Julie är huuur vacker som helst!

• Norrbagge

men vaffan skriver jag? hehe.. Junie menade jag ju å jag fattar inte varför jag skrev det ens.. då det e Julie vi e beräknade.. ja skit samma.. jag e MEST förvirrad just nu!!
    hahah.. sorry!

• Norrbagge

MIddagen här blir endast till mig då sambon och William är hos svärföräldrarna och repar bilen, så de äter där.
    Jag käkar färskost-fylld ravioli i grädde med finhackad rödlök.. MUMS!

• Norrbagge

Blodig oxfilé - får man äta det när man e gravid?

• Norrbagge

God morgon! Här vaknade vi 9:30 ungefär, men det vart sent igår då vi var hos några kompisar å fikade å lekte i flera timmar, kom inte hem förän 22 ungefär. Brukar inte bli så sent men vaffan, William är ju ledig och dom hade så roligt så!

William fick sitt påskägg efter frukosten och snart ska vi baka en påsktårta! -sen blir det middag hos mamma; oxfilé och potatisgratäng med massa massa garlic!

-och passande nog så har mina påskliljor blommat ut inatt! Jag köpte en kruka i Onsdags samtidigt som jag köpte påskriset.

GLAD PÅSK!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3