BF Juli-07 Nr3
prinsessan: ja William brukar leka med sin sån där från IKEA, med spindellocket. En mkt populär koja!
prinsessan: ja William brukar leka med sin sån där från IKEA, med spindellocket. En mkt populär koja!
prinsessan: haha, William häller ut alla leksaker innan.. så det är bara att städa sen!
HAHA ja just ja det var er tvättkorg
Theresa: har du ngn bild? Vet inte hur denna modell ser ut.
Men hur gammal e den? I vilket skick? Använd flitigt eller sporadiskt?
Kul, nu släcktes det analoga tv nätet så inte förän kl 18:00 ikväll kommer digitala tv-nätet att slås igång igen.. tur man har datorn!
Och här har ni en till som gärna sover hela dagarna. SHIT vad jag är trött, typ HELA tiden. -och järnvärdet är OK.
Fast det var värre för ngn vecka sedan & det är på dagarna jag är som värst trött.
Kul, det regnar som vanligt i surhålan Boden. Fyfan!
Theresa1: Nää? Gud ni skriver så mkt i den här tråden att jag för läääääänge sedan slutade "bläddra" bakåt, utan bara läser sidan som är uppe ifall jag varit urloggad länge.
Skicka gärna igen!
Teresa1: Jag tycker det var en skitsnygg vagn! Tycler du ska börja på 3500-4000:- kunden blir alltid nöjd om dom får pruta ner lite kanske.
Lycka till!!!
Beckah: fan vad trist.
Hoppas det löser sig för dig & Mathias!!
kramis
Aj aj, min bebbe har vänt sig och FAN vad det trycker på och smärtar. Min bäckenbotten måste ju vara hur svag som helst då jag får så här ont?
Promenaden till dagis var ett h-vete tack och lov har det gått lite i vågor sedan dess..
Ngn fler som har fått mkt ont efter pyret vänt sig??
kram
Jag har just hämtat ut mitt paket från Buzzador med massa påsar Malaco Truly. Ett fräscht godis med äkta fruktjuicer, färger från naturen & 30% mindre socker. Det finns 7 olika sorter (påsar) så man lär ju hitta en favorit! -min favvo hittils är Exotic Affairs.
www.buzzador.com
Bli en buzzador ni också, sist fick jag hem 7 påsar med kexchoklad! hehe.. det var gott som fäään!
Här kan man regga sig gratis:
www.buzzador.com/se/buzzador/register...
Beckah: coolt med kändisfotograf!
Ska hålla utkik å LÄR ju köpa Amelia.
Trist att läsa om dig å mattias, jag hoppas att ni löser det snart!
annki: jaha, men oj! Då hade sambon tur som reggade sig för en vecka sedan alltså?
Nej den som väntar på något gott..
En kompis har varit medlem rätt länge och hon har fått hårfärger å sånt skoj!
Beckah: åååh vad härligt att höra!! -och lite sex å allt, kunde ju inte bli bättre!
Skönt att du fick lite ludd i själen så det inte skaver & smärtar så.
kramis
aj som fan Beckah!
-jag har också fryst bort vårtor då jag var barn, men det funkade inte för mig. Ett tips efter detta om dom inte försvinner alltså, är laser. Det är relativt smärtfritt. Det enda som känns e bedövningssprutorna och ALLA vårtor försvann!
Usch stackars pojke.. jag får typ fantomsmärtor bara av å se bilden!!!
lindisen: SHIT vad läskigt att få veta att det ev. var en blodpropp som orsakat ditt anfall..
Tur att det inte var det!!
Beckah: ehh.. nej så ska det nog inte bli?
-människan ville nog bara få dig att tro det för att inte hysa agg mot dem.
Jag hade inga problem efter alla mina frysningar. Tror jag gjorde 4-5 st innan jag vägrade, för ont gör det ju liksom..
Jag tycker du ska anmäla, det hade jag också gjort!
Hoppas nu han får ordentlig vård av duktig personal, inga jävla klåpare.
Usch stackars Victor.
Det är så jävla hemskt när barn har ont å är ledsna; speciellt en sådan här gång då ngn tabbat sig på hans bekostnad!!
-mamma hjärtat vill bara slå den jävlen som utsatte honom för detta ju!
kram till Victor.
Beckah: vaffan det är ju dessa jävla satans helvetes "ryckningar" å pirr å KRYYYP i benen å kroppen som gär att jag inte kunnat somna på typ 2 veckor snart.
Kan inte somna på dagarna, kan inte somna på kvällarna, kan inte somna på nätterna.. jag blir fan galen snart!
Jag hatar verkligen att vara gravid just nu, enbart för att sömnen e så fucked jävla up.
Ge mig LERGIGAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!
Beckah: Okej, värt att testa! -inatt sover jag på soffan iaf. jag har fått för mig att mina proböem beror på vår säng, som e för mjuk enligt mig. Soffan är stenhård. (bäddsoffa)
Och visst, det är nice.. men jag ska upp 6:45 imorgon och än sover jag inte.
Jag gav upp och drog fram laptopen..
Usch, man känner sig helt mongo om dagarna.
Jag kan vara så trött så jag allvarligt tror jag ska somna stående, men så fort jag lägger mig ner, så KAN jag inte sova?
WHYYYY liksom? VA?
-jag trpr det är därför graviditeten har gått så jävla fort hittils (ja, fram till för ngr veckor sedan alltså..) för jag har sovit som en stock! -somnat innan jag knappt hunnit nudda kudden och sovit natten igenom och vaknat utvilad!
Nu känns varje dag som en halv vecka.. ärligt!
gnäll-gnäll-gnäll-gnäll..
Fan vad det är synd om mig!
Nattinatti!