Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

vickyb: det blev hastigt och lustigt en Emmaljunga Classic duo combi. Helsvart. Jättefin, men inte vad vi hade tänkt oss, men Emmaljunga har sålt slut på lagret och på Barnens Hus i Leuleå var det typ den enda vagnen vi kunde tänka oss. Och en Emmaljunga vill jag ha.

• Norrbagge

jag håller tummarna och tänker på både Zandrisen & Beckah idag. Måtte det gå bra.

Sen så har jag haft en så sjuuk dröm inatt!
    haha, jag typ tvångs-ammade William! Usch, stackars lilla gubben. För i drömmen fick jag för mig att Neej, jag glömde ju att amma. (jag ville gå ner i vikt) men så slog det mig att oj, bebisen är ju inte ens född ännu!
    Ja usch, det var såå sjukt.
    -jag tycker det känns grymt onaturligt att amma ett barn på 3,5 år.. tänk att det finns dom som ammar till barnen e typ 6 år!

• Norrbagge

hoho.. var det ngn som hört ifrån Beckah????

• Norrbagge

beckah: nej leukemi får det fanimej inte vara och det är det ju säkerligen inte heller.
    -Hoppas de tar alla prover som behövs för att fastställa diagnos på din pojke. Nu måste han få bli frisk igen!

Skönt också att höra att glukosbelastningen gick bra! -men shit.. den där sörjan smakar ju skiit!! Fast jag fick ett halvt glas så det kanske var mer koncentrerat än ditt, då du fick 3 glas?
    Nåja, du ska isf vara GLAD!

Natti

• Norrbagge

mina föräldrar e Guld! Dom har gett oss alla syskon körkortet betalt, jag fick en bil förra hösten och ett rätt fint konto då vi fyllde 18.
    Sen så finns dom alltid där och det älskar jag dom för.

• Norrbagge

beckah: wow ska du vara med i Amelia?? TELL ME ALL ABOUT IT!!

• Norrbagge

Beckah: haha fan vad kul!!! -och hur känns det egentligen; att vara smartare än typ alla i den här tråden?
    -ja kanske typ alla på hela FL?

[tat lungt every body.. skämtåsido]

Vad skönt att höra att Vicke e feberfri!!! -usch jag på riktigt varit rätt orolig för honom! Hoppas nu har blir helt frisk!

• Norrbagge

och vecka 31 bilder finns på vanliga stället..

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3