Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

hahah -ska nog inte testa!

Ja fyfan, det är ett rent helvete alltså med dessa fogar. WHY??
    men tur att tiden går så fort nu, vi har heltids APU from mån å 4 veckor framåt sedan e det 3 veckor kvar av skolan. Så först efter det lär väl tiden seeeeeeeeeeeega sig fram.
    Jag är så tacksam att jag pluggar å inte jobbar, hade inte gått alltså.

• Norrbagge

Men mammab; vad har hänt? (såg pressen nyss jag också)

Jag har just beställt en ny mobil, en SonyEricsson K800i Black velvet. Är så less på min Motorola!
    Sen då sambon kommer hem ska vi beställa en ny kamera också, äntligen!! Var ett tag sedan vår gick sönder och jag har ju haft en bra jobb kamera innan jag började plugga så det har som inte funnits ngt behov heller då jag använde den privat också.
    Men som sagt, sedan slutet av Augusti -06 har vi pratat om att köpa en ny men snabbas om vi är så tog det ju bara till nu att få fingrarna ur!

Hur mår alla magar idag?

• Norrbagge

Ngns om föresten vet hur man grejjar + när man inte har visa?

• Norrbagge

-jag har Swedbanks vanliga minutenkort bara!

• Norrbagge

Tack beckah, jag ska kolla upp det!

• Norrbagge

jag hade också velat ha ett ur&skur dagis! Min William älskar att vara ute, men i metropolen Boden finns dock ingenting sådant..

• Norrbagge

men sjalar, jag e som nervös att man inte ska knyuta på ett bra eller rätt sätt; behöver man inten ngn som visar en typ?

• Norrbagge

Beckah: finfina bilder på lillkillen!

• Norrbagge

Madeleine: nej jag har än så länge bara köpt en body!

• Norrbagge

Hejhopp! Nya v 28 bilder galleriet. Fyfan har jag inte gått upp i vikt nu då vet jag inte..
    CAMBRIGE CUREN blir det garanterat efter amningen.. jösses!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3