Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

fy sjutton säger ja bara..kom på att ja ska till bm imorrn! och ja måste gå!!

fan, kommer juh ta timmar för mig att komma dit å hem..har så äckligt ont..
    kanske kan låna morsans cykel eller nått...

om inte pappa kan vara gullig å skjutsa mig dit iaf så kan ja gå hem sen...
    får knata iväg ett sms till pappsen, han jobbar natt...

• mrsbygg

ohh va gott me pizza...

suck hade tänkt sova snart..men sag aär hur pigg som hellst hon står å hoppar i våran säng...skit unge

• mrsbygg

aj, jäkla skit unge i magen..boxar på blåsan eller nått..ilar ner i muffen..obehagligt som fan..

• mrsbygg

nää vaken...tänkte lägga mig men sket i det! fixade skjuts me pappa imorrn så behöver inte gå upp lika tidigt hehe..

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-05-07 08:15:39 följande:
    Ska åka in akut nu....gäller inte Alvin, men Victor...När han var 13 månader hittade jag en knöl i ljumsken på Victor, åkte in akut och samma kväll opererades han...ljumskbråck.Nu i helgen har haft feber och ont i magen som jag tolkade som förkylning (eftersom jag blivit smittad). Dock ingen snuva och det var märkligt med tanke på att jag blivit snorig. Men med en så stor pojke så tänker man inte så mycket på en liten förkylning.Nu på morgonen kommer han upp och säger att han har en skelettbit som sticker ut i ljumsken. Jag vet ju bättre så första tanken som slår mig är "Ljumskbråck". et råkar dessutom vara på exakt samma ställe som han opererades för en massa år sedan.Ringde sjukvårdsupplysningen för att få direktkontakt med Akuton i Borås eftersom jag vet att Knöl i ljumsken+magont+feber=AKUT, förmodligen inklämt bråck för ahn har ont så han skriker om man nuddar.Nu kan det ju verka lite sjukt att jag sitter här och skriver istället fr att åka...meeen jag har ju ingen bil och körkort och svärmor är på väg för att hämta upp oss och köra till Borås så jag tänkte skriva av mig så länge medan jag väntar.Tack för ordet. Hoppas ni fått en trvligare start på dagen...
    usch va jobbigt! hoppas allt går bra me viktor!!

urk....jag är TRÖTT!! saga sover än, men jag är tvungen att göra mig iordning! ska till bm idag...usch..rädd för vågen...är väll runt 85 kg nu skulle ja tro om ja får tippa lite...
    hb:et lär la inte va så bra kanske..inte ätit järnet..men men d visar sig...

hoppas bara bäbis mår bra....ohh...skulle precis skriva att jag inte känt bäbis på hela morgonen, men nu rörde den på sig lite grann...sover säkert den ungen oxå!

nehe tycka i mig min banan, sen duscha...*gäspar...*
  • mrsbygg

hemm från bm...såg bra ut..

sf-mått: 30cm
    vikt: 82kg +13kg sammanlagt sen inskrivning..
    bäbis hjärta låg på 146 som sist....

• mrsbygg

jag väger mig varje gång jag är hos bm! för ja vill hehe...

fick träffa en ny bm idag skit gullig var hon! kännes bättre å gå till henne faktiskt.
    hon klämde in en ny urin odling oxå eftersom ja fortfarande känner av olika uvi symtom.och förra odlingen visa inget...

bröst pump så ska ja köpa mig en riktig elektrisk denna gången! hade så jäkla mycket mjölk..så den där lilla mini tratten från apoteket var helt värdelös...gjorde juh svin ont blev sånt jävla vakum i den där så bröstvårtan höll fan på lossna kändes d som!

• mrsbygg
    humlan1973 skrev 2007-05-07 12:37:09 följande:
    mammab: Det var ju bra. Kan det vara en tjej till dar inne? Jag kan inte sitta still har lixom myror i rumpan. Nagot tips, jag maste ju jobba....
    hehe, jo jag tror d jag med!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3