Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

här kollar ja hockey...tänkt göra massor vid datorn men ja fastna i hockeyn haha...

men nu är det slut! spela helt okej fast vi förlora men så kan d gå..

jaha..nu ha rja tom glömt bort va ja skulle hålla på med...jaja...

ska iaf försöka tjata på jonas att ja ska få shoppa imorrn så balkongen blir klar och ev vår klk....men tror inte d kommer gå men ska försöka...

• mrsbygg

här har d bara regnat som fan!!...nehe försöka få saga i säng igen..

hon somna redan vid 19...men vakna hon igen för hon kissat genom blöjan...han inte byta blöja innan hon slockna

så nu är hon vaken igen..

• mrsbygg

morrn..jag är trött...

vet inte va ja ska skriva riktigt, inte vaknat än tror jag haha...
    ska övertala karln idag att jag ska få åka å shoppa..känner på mig att d inte kommer gå sådär super duper bra men försöka ska ja fan gra å ja ger mig inte tills ja får och sedan får dåligt samvete! som d brukar vara då

lite nervös för imorrn då ska jonas med till min psykolog + att det kommer vara en familjeteraput (eller hur d nu stavas) med oxå..får se va vi kommer fram till då..
    känns som ja kommer få en väldans massa skit. jag vet inte får se va som kommer komma upp...som tur är varar det bara en timme!

nehe frukost kanske då sen vänta på att jonas kommer in på msn så ja kan tjata mig blå

• mrsbygg
    Hallonfot skrev 2007-05-08 08:07:11 följande:
    God morgon!Hur går det mammab? Blir det någon shopping idag? Vad är det du behöver?
    vet inte han har inte kommit till jobbet än så han är inte inne på msn hehe...

jag vill fixa balkongen eller våran klk....så inga bäbis saker här inte hehe..

till balkongen är det, hyllor, blomlådor, krukor, blommor osv osv osv...
    till klk är det en hel "garderobslösning"..så man kan börja hänga upp å vika undan kläder! ist för att förvara dom på golvet
  • mrsbygg

jag tycker bara d är skönt att lämna henne till dagis! va hemsk ja är haha...men ja behöver tiden för mig själv för att bearbeta min depression så tycker det är skönt..

idag studsa hon nästan ur sängen! för hon har inte vart på dagis på super länge!! JAAA GAGISS skrek hon...hon sakna sina bästisar..så jag får la inte med mig henne hem idag antar jag...

• mrsbygg
    little baby skrev 2007-05-08 08:32:06 följande:
    God morgon Här skiner  så skönt!Jaha 65 dagar kvar JIPPIII!!!!Hoppas det kommer gå fort!Börjar ni bli nervösa tjejer?
    68 dar kvar för mig

inte ett dugg nervös vill bara få ut bäbis nu haha...
  • mrsbygg
    SannaKaarina skrev 2007-05-08 08:34:50 följande:
    8 veckor kvar nu. är jag den enda som inte vill ha tidigare? hur säkert är 3 ul på att bebisen kommer då den kommer? menar det kan väl inte skilja flera veckor?
    3 ul är väll ganska säkert om du fått samma datum på alla?!
  • mrsbygg

jag börjar mer å mer tro att ja kommer gå över tiden..
    vet inte varför men bara en kännsla..bara för ja fick saga 4 veckor för tidigt som komemr denna komam 4 veckor för sent eller nått...men då har ja hunnit tagi livet av mig!

usch...att man kan tyckta en graviditet är så hemsk...

• mrsbygg

mähh...jonas igronerar mig..haha...mupp...
    tror ja avslöja mig när ja skrev "Heeeeeeeeeeej Älskling Kyss" haha

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3