-
*håller tummarna hårt* lycka till!!zandrisen skrev 2007-05-09 21:35:20 följande:Jaha, då sticker vi till förlossningen IGEN. Håll tummarna igen.
-
d var då fan va sd man ska ha...
jaja, bara inte bäbis ploppar ut i sömnen hehe.. -
morrn morrn...här ilas det fortfarande..gör inte lika ont längre me d är bra obehagligt...
idag ska ja försöka ta mig ner på stan med min mamma..ser rätt skoj ut, hon har problem med ryggen och höften sen innan, och så lunkas ja fram med foglossning. ser skoj ut när vi går tillsammans i snigelfart å beklagar oss...
ska kolla på lite skit till lägenheten! behöver lite inspiritation..
nehe frukost!! äntligen köpt hem mjöl å lingonsylt så d blir havregrynsgröt...så jäkla gott..hehe ja är knäpp! -
okej jag skoja bara...gör visst ont fortfarande...
bäbisen måste komma åt nån nerv eller nått..sen trycker d mog tarmen känner ja oxå..
fast d har den håll på länge med å sprakt mig i röven! skit unge! -
mmm delicato negerbollar.....såå gott....köper alltid med mig hem från affären köpte ett sexpack igår på affärenJoNaLi skrev 2007-05-10 08:11:58 följande:God morgon!Idag har jag fullspäckat schema igen.. *suck* nu om en timme skall jag till dagis å hämta sonen för han ska "skolas in" på sin nya skola som han skall börja på i höst De har vissa dagar då de ska hälsa på å vara med i klassen å se hur det går till i skolan. Sen är det dags för ett möte igen, å sen fort hem laga mat, göra läxor med de stora barnen å iväg till fotbollsmatch. Min dotter spelar idagSå det blir ingen "lat dag" för mig idag hehe men jag gillar det.. bara man slipper stressa!Hoppas Zandrisen mår bra!Vickyb: Jag har en period nu då jag bara kan INTE vara en dag utan negerbollar... ååh det är juh såå gott!! Å de godaste är juh såklart DELICATO!! Mmmmm måste nog nästan ha mig en sån nu! Men först frukost! Äggmacka m kaffe.Kram på er!
-
hehe...så himmla gott ska nog trycka i mig en innan ja smyger ner på stan!
nu trycker ja i mig min gröt...lika gott det!! -
hon fick åka in till förlossningen igen! antagligen kom värkarna tillbaka...så vi håller tummarna!!humlan1973 skrev 2007-05-10 08:48:51 följande:Hej pa er! Kopte vagn igar! Hel nojd.Vad hande med Zandrisen, kunde inget hitta nar jag tittar bakat!
-
har ja tur är d bara 5veckor kvar för mig..
och d tror min mamma...berätta allt d här me troligen fixering osv osv...
jag hoppas på gudarna att denna kommer om 5 veckor! skulle bli så glad
nu ska ja fortsätta gör mig iordning. sen ner på stan! -
själv lider jag av nå "sjukdom"..mina stortå knölar växer så stortån växer lixom innåt, blir det riktigt illa så kommer min stortå liggar under dom andra tårna! så jag får typ egentligen inte ha alla mina snygga pumps osv...Lindisen81 skrev 2007-05-10 09:28:26 följande:godmorgon på er!Har läst att zandrisen åkt in igen... håller tummarna!Zelda; har röstat!Ang vikt; har gått upp 8 kg sedan inskrivning, väger nu 58 kg i vecka 28+4. HAr gått upp ungefär fyra kilo de senaste tre veckorna så nu börjar det ju hända lite saker. Gissar på en total viktuppgång på ca 12 kilo, då har jag fyra till att gå upp... kanske blir mer med tanke på vad jag proppar i mig... delicatobollar å glass e ju favvisar!Ska till en ortoped idag och kolla min knöl på stortån. Den är stor å gör ont, får se om dom kommer vilja operera den, vissa dar kan man ju inte ha skor på sig för att det gör ont, i en TÅ lixom!Sambon köpte nån cultura dofilus vanilj till mig, smakar ju .... ja jag tänker inte skriva det jag tänkte... han tyckte det skulle va bra om jag fick i mig lite sånna där snälla bakterier, ja det va ju omtänksamt!
gör svin ont! alla mina skor formar sig efter foten då men ser vart knölen sticker ut på skorna!
men jag ska op mig senare..kanske runt när denna bäbisen är runt året...
man kan bara ta en fot i taget sen får man leva me kryckor ett tag..
men d jobbiga är at det oftast växer tillbaka så d bästa är att op så sent som möjligt! -
skönt att d gick bra..annki72 skrev 2007-05-10 16:58:14 följande:Nu har jag pratat med förlossningen, och precis som jag trodde kan man läcka utan att det är farligt.I och med att det inte luktar, vilket fostervatten tydligen gör så tyckte dom att jag inte behövde komma in nu, MEN kommer det mer eller jag känner oro så skulle jag givetvis komma in, bättre än gång för mkt än en gång för lite som hon i telefgonen sa Avvaktar i nu läget då min man inte är hemma, pratade med honom i telefonen och vi sa att vi avvaktar till imorgon och ser hur är, han är dock lite mer orolig än jag, jag kunde ringa honom så komer han hem om det är så att jag vill åka in Däremot vill hon på förlossningen att OM jag får dessa kramper igen skulle jag åka in direkt och inte vänta ut dom, och det lovade jag att göra.
men fostervatten luktar inget! d gjorde inte mitt var precis som vanligt vatten i princip..