• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • solstraalen
    JoNaLi skrev 2007-05-11 16:52:51 följande:
    Ja byxor är hon rätt bra med.. däremor så sliter min son helt enormt på byxor.. knäna å i skrevet?!! Har han alltid hål i! hehe knasiga ungar!
    i skrevet?!?! Hur 17 lyckas han med de? 
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • SannaKaarina

jag var hos bm idag. sf måttet var nu 32 och är i vecka 32.
    hon sa inget om bebben var fixerad. hur kan man veta det?

• FruRundberg
    solstraalen skrev 2007-05-11 16:53:53 följande:
    i skrevet?!?! Hur 17 lyckas han med de? 
    Haha jaa det är precis min undran!
    ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla Wilda i magen!! BF 070705♥
  • Giafia

På mig kollad bm hur bebin låg i 28 fulla veckor. Då låg h*n i säte. I 30 fulla veckor med huvudet neråt. Nu tror jag att H*n ligger på tvären. VI får väl se till veckan:)

Grattis till alla nyfölovade:)
    Själv har jag inte tänkt att förlova eller gifta mig. Där är jag och gubben ganska överräns.

Stod på löpsedeln idag att foppaskor är giftiga. Jag som köpte ett par sådana till sambon som han fick idag...

Ska nu iväg till svärföräldrarna. Eftersom sambon fyllt år och vägrade kallas ordnar de middag för hela familjen. Underbart att slippa sånt ibland:)

Ha en trevlig kväll tjejer

• mrsbygg
    Madelene87 skrev 2007-05-11 18:27:39 följande:
    Hur kan BM känna om den e fixerad? Blir så förundrad på allt hehe
    antar att den inte går å röra på lika bra som om den ligger fritt..

är den fixerad så ligger juh huvet "fast" nere i bäckenet..

är hemma nu iaf..jäklar..
    först va ja på stan sen kl 12 och lunka runt sen kom pappa å hämta mig vid halv 4. då hämta vi saga sen åkte vi iväg å handla mat å så va ja på systemet..

helt slut nu! så saga ska få sova hos sin mormor kanon!!

sen ikväll när ja slängt över saga hos mamma så blir det vin, ost o kex
    alkohol fritt vin iof men iaf! och brie ost..mmmm så gott...
  • Mommmy  Dearest

Godkväll damer...

Har mått lite dåligt idag, bara en konstig illamående samt skum smärta över magen... Och sen har jag käkat världens mest äckligaste matblanding idag, double cheeseburger meal på Burger King till lunch och nyligen tryckte jag i mig en 9 pack nuggets och en mcfish.

Hur äckligt och onyttigt är inte det.  Vill ha banan nu
    Min bebis ligger nedåt och sparkar för fullt mot mina sidor. Rätt så roligt att känna på vassa kanter som trycker ut huden. Kan absolut inte veta vad för del det är men gulligt är det i alla fall.

Hoppas att ni andra mår bra och har det bra!

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-05-11 18:38:06 följande:
    antar att den inte går å röra på lika bra som om den ligger fritt..är den fixerad så ligger juh huvet "fast" nere i bäckenet..är hemma nu iaf..jäklar..först va ja på stan sen kl 12 och lunka runt sen kom pappa å hämta mig vid halv 4. då hämta vi saga sen åkte vi iväg å handla mat å så va ja på systemet..helt slut nu! så saga ska få sova hos sin mormor kanon!!sen ikväll när ja slängt över saga hos mamma så blir det vin, ost o kex alkohol fritt vin iof men iaf! och brie ost..mmmm så gott...
    HAHA! jag läste fel! måste bara dela med mig, jag läste vin ost och SEX Räcka ut tungan tyckte att det lät som en bra idé med tanke på att dottern skulle spendera natten hos mormor...
    Men vilken miss, det var kex...
    ·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Endlezz Love
    mrsbygg skrev 2007-05-11 18:38:06 följande:
    antar att den inte går å röra på lika bra som om den ligger fritt..är den fixerad så ligger juh huvet "fast" nere i bäckenet..är hemma nu iaf..jäklar..först va ja på stan sen kl 12 och lunka runt sen kom pappa å hämta mig vid halv 4. då hämta vi saga sen åkte vi iväg å handla mat å så va ja på systemet..helt slut nu! så saga ska få sova hos sin mormor kanon!!sen ikväll när ja slängt över saga hos mamma så blir det vin, ost o kex alkohol fritt vin iof men iaf! och brie ost..mmmm så gott...
    Kikar in...blev sjukt sugen på ost o kex nu när du skrev det...men får man käka brie? Hört att man inte får käka såna ostar...
    Bebis 070727