• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • mrsbygg
    teenpregnancy skrev 2007-05-11 18:42:43 följande:
    HAHA! jag läste fel! måste bara dela med mig, jag läste vin ost och SEX tyckte att det lät som en bra idé med tanke på att dottern skulle spendera natten hos mormor...Men vilken miss, det var kex...
    HAHA...ja inte fan blir det nå sex idag iaf...så sjukt ont över allt, kan kanppt sitta äns!
  • Mommmy  Dearest
    mrsbygg skrev 2007-05-11 18:45:25 följande:
    HAHA...ja inte fan blir det nå sex idag iaf...så sjukt ont över allt, kan kanppt sitta äns!
    Ja fy fan, sex går inte ens att tala om... Det verkar nästan som att graviditeten tar död på exakt ALLT! känner mig så himla dööööd. Mannen fick massera mig i en timme idag bara för att jag skulle få lite ro. Sen somnade jag Räcka ut tungan
    Och nu käbblas det om sex, urk...
    ·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Mommmy  Dearest

Endlezz, beroende på om det är pastöriserad mjölk... då får du käka det, annars inte.

• mrsbygg
    Endlezz Love skrev 2007-05-11 18:44:51 följande:
    Kikar in...blev sjukt sugen på ost o kex nu när du skrev det...men får man käka brie? Hört att man inte får käka såna ostar...
    skiter ja fullständigt i! äter d jag vill och känner för

har tryckt i mig massor med gravad lax och mögliga ostar!
  • SannaKaarina

blir nästan sotis på allt prat om förlovnig giftemål och dylikt. men jag gissar att jag får vänta lääänge då vi precis bestämt för att satsa. får väl ta det smygande då vi varit tillsammans längre :p och helst att vi kännt varandra mer än ett år .. barnet är iaf beräknat så att vi har kännt varann 1 år och 7 dagar om han kommer som beräknat..

• mrsbygg

ja förlovning å giftemål...blir avis ja med..

men vi har redan vart förlovade en gång..sen separera vi juh så då bröts juh förlovning oxå..skulle gift oss förra året tror ja d va planerat..men som sagt d sket sig

får se när vi förlovar oss igen..kanske blir nästa år eller nått..
    eller på vår 6 års dag i år kanske..får se

• Mommmy  Dearest

ja gud ja, drottning för en dag liksom... En het drottning också Räcka ut tungan

• Prinsessan Zelda
    Endlezz Love skrev 2007-05-11 18:44:51 följande:
    Kikar in...blev sjukt sugen på ost o kex nu när du skrev det...men får man käka brie? Hört att man inte får käka såna ostar...
    De flesta vanliga brie ostar är pastöriserade, då går det bra att äta
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • SannaKaarina

mammaB det hoppas vi på. :)

samtidigt som jag blir avis så vill jag inte att det går för fort fram. det räcker med en snabb bebis. och så är nästa gång jag förlovar mig den sista hoppas jag. tredje gången gillt sägs det väl.

• monnie

jaha nu har vi lagt bud på huset & har just nu högsta budet på 2500000:- & det kommer vara vårt sista bud så vi hoppas att ingen lägger bud över oss nu nästa vecka...*nervös*

så hör lär det inte bli något bröllop närmsat åren eftersom alla pengar kommer gå till huset