• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Pusselbiten86
    Becka

Ja jag försöker hela tiden ...
    Ska ringa en gammal ledare jag hade inom kyrkan o be att få komma o prata med han om allt.. eftersom han träffat mamma o de är lättare.. Han känner mig osv...

hoppas bara han har tid för jag behöver verkligen någon som verkligen lyssnar o är bra på de...
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Norrbagge

beckah: wow ska du vara med i Amelia?? TELL ME ALL ABOUT IT!!

• Beckah82
    Norrbagge skrev 2007-05-12 00:39:53 följande:
    beckah: wow ska du vara med i Amelia?? TELL ME ALL ABOUT IT!!
    skrev lite om det tidigare idag här men vi är ju såååå himla aktiva i den här tråden att allt man skriver försvinner så fort

Blev uppsökt av en frilansjournalist som hittat mig på mensas hemsida så det är ett repotage om fördelar och nackdelar med att ha en högre IQ än snittet.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82
    Mera Victor...

Nu vaknade han med värk i ena benet, eller ja, han klagade över att det gjorde ont i benet när han gick upp på toaletten, alltså gjorde ont att gå.

Passade på att kolla hans temp också nu när han är feberfri. han hade 35,7 (!) lite väl låg normaltemp kanske men men...det lär ju stämma eftersom jag alltid kollar rumptempen.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Madelene87

Nu ha den andra katten me fått ungar Tre styckna blev det hehe..
    Nee dags att försöka sova kanske... Godnatt

• Giafia

Sover alla idag:)
    Jag ville också sova länge, men vaken med tuppen.
    Vårat vatten som rinner ur kranen är alldeles svart och brunt:( Jag som slängt i en vit tvätt:( Gissa om jag skall skälla ut gubbarna som sköter vattnet i våran vatten förening... De tar prover på vattnet varje år, men jag tänkte själv lämna in ett vattenprov för att se att det inte är konstigt ändå. Mitt hår ha blivit så konstigt sen jag flyttade hit.

Beccah: Låter som hos mig. Jag har två halvsyskon, alla har olika mammor. Jag är dock den som blev föräsldralös min mamma dog då jag 4 och min pappa dog då jag var 12:( Ja ja jag har ju klarat mig bra ändå:) Skaffat mig utbildning jobb, har hus, och nu bildar jag egen familj.

Pussel: Jag förstår din sorg:(

• Theresa1

Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker ut

• Theresa1

Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker ut

Sorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??