• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-05-12 19:06:49 följande:
    humm...bäbis har typ inte rört sig alls idag..slapp dag i magen tydligen hehe..vet inte vart den har lagt sig ligger inte där den brukar..känns skummt...
    Har inte heller kännt särskilt mycket idag.. inte försen nu på kvällen. Den har nog haft en rejäl slappa-dag-idag!
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • Vickyb
    Theresa1 skrev 2007-05-12 18:54:06 följande:
    Vad är rimligt att sälja en Emmaljunga Cerox 05 i fintskick med rednskydd, fotsack, mjuklift (görs om till åkpåse) och skötväska för?
    Hm, ingen aning rikitgt. Har du kollat lite på blocket vad vagnarna ligger på?
    Vad kostar den i nypris? Dra av 10 eller 20% av nypriset, kanske?
    ღ Stolt och lycklig mamma till lilla Linnéa och hennes syskon som är beräknat till 070726ღ
  • mrsbygg

får se om den rör sig nå mer imorrn..den rör på sig men inte alls som den brukar, verkar precis som den vore jätte seg eller trött...
    känner bara hur den vänder eller vrider på sig inga direkta sparkar bara små mjuka rörelser..

• Tania

mammab: prova drick ett glas kallt vatten och se om du får någon reaktion... det brukar jag göra när jag inte känt något på ett tag.

• Lindisen81

humlan inne nu eller? tänkte man skulle få en liten uppdatering om vad som hänt idag, vad som skrivits om! Hon brukar ju ha full kollRäcka ut tungan orkar inte läsa igenom allt!!

Själv har jag varit till nyköping idag för att fira brorsans son som fyllde fyra! sååå stor han blivit! På vägen dit råkade vi snubbla in på brio i nyköping... där var det 50% på ALLT pga brand!!!!!! Men det va inte mycket saker kvar tyvär, men lite fick jag med mig, he he; Bärsjal, babysitter, vagnleksak, spelande docka, spjälsängskydd, kläder... kommer inte ihåg om det var mer saker, men fynda gjorde man ju!!!!! Känns så himla kul, å grejerna luktar inte ens rök då det legat i kartonger å varit inplastat!

Ikväll blir det schlagerfestival med dip och chips!!

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-05-12 19:57:49 följande:
    får se om den rör sig nå mer imorrn..den rör på sig men inte alls som den brukar, verkar precis som den vore jätte seg eller trött...känner bara hur den vänder eller vrider på sig inga direkta sparkar bara små mjuka rörelser..
    så va det för mig förra veckan å jag blev superorolig, men efter några dagar sparkade hon på som vanligt igen.
  • mrsbygg

tror h*n har borrat sig längre ner i bäckenet..för nu finns det mycket mer plats i magen..
    ligger inte som den brukar..rör sig gör den juh men inte lika intensivt...

• Vos

Nytt rekord måste det vara

Alla glor nog på melodifestivalen. Det gör jag med
    Men jag tycker det är mest skit!!!
    Får se hur länge jag orkar med.......