• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Madelene87
    Theresa1 skrev 2007-05-12 09:40:28 följande:
    Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker utSorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??
    Jag har me fått överdrivet mycket flytningar sens jag blev gravid
  • zandrisen

Godmorning girls!
    Fasen va sjukt det känns att vara vaken till halvfyra på morgonen, och se bara sova till kl nio...??? Visst att jag har hört att hormonerna kan göra så att man sover mindre, men det här är ju sjukt, sover sällan mer än max fem timmar per natt ju...! Nån mer?

Giafia, stor kram till dig! Kan inte vara lätt alla gånger. Blev du släktingadopterad sedan eller?
    Du behöver inte svara om du inte vill.

Theresa, känner igen dig ang utbrytningsförsöken! Kan det vara så att våra bebisar fått fel information om hur det går till att födas...? Ang flytningar så hade jag sjukt mycket förra gången *äckligt* men inte så mycket nu, tack och lov...

• gothica86

God morgon tjejer.

Jahapp, då är det bara 2 månader kvar. Jag längtar så otroligt! Det är lika obegripligt att jag ska bli mamma som när jag testade plus. Helt ofattbart. "Jag mamma? Nej, aldrig.." Men nu är det ju så :) och jag längtar så himla mycket. Och nervös är jag också med tanke på hur kort tid det är kvar.

BF 070723
  • Madelene87
    zandrisen skrev 2007-05-12 10:01:41 följande:
    Godmorning girls!Fasen va sjukt det känns att vara vaken till halvfyra på morgonen, och se bara sova till kl nio...??? Visst att jag har hört att hormonerna kan göra så att man sover mindre, men det här är ju sjukt, sover sällan mer än max fem timmar per natt ju...! Nån mer?Giafia, stor kram till dig! Kan inte vara lätt alla gånger. Blev du släktingadopterad sedan eller?Du behöver inte svara om du inte vill.Theresa, känner igen dig ang utbrytningsförsöken! Kan det vara så att våra bebisar fått fel information om hur det går till att födas...? Ang flytningar så hade jag sjukt mycket förra gången *äckligt* men inte så mycket nu, tack och lov...
    Usch det där med sömnen vet jag hur det e.. Jag har alltid sovit minst 10-12 timmar per natt innan, Nu har jag inte ens sovit sex timmar en natt sens i januari månad Jag vill ba soova
  • Halvblod
    MrsDarkness skrev 2007-05-12 10:01:51 följande:
    God morgon tjejer.Jahapp, då är det bara 2 månader kvar. Jag längtar så otroligt! Det är lika obegripligt att jag ska bli mamma som när jag testade plus. Helt ofattbart. "Jag mamma? Nej, aldrig.." Men nu är det ju så :) och jag längtar så himla mycket. Och nervös är jag också med tanke på hur kort tid det är kvar.
    Jag vet precis hur du känner...jag har för ett tag sedan börjat förstå att där faktiskt är något/någon i min magen...men att det är MIN bebis som JAG ska vara MAMMA tillm det har jag verkligen inte förstått än...
  • Halvblod
    Theresa1 skrev 2007-05-12 09:40:28 följande:
    Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker utSorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??
    Jag tänkte oxå ställa upp i OS så du lär få lite utmaning
  • Halvblod

I eftermiddag/kväll ska vi på bröllopsfest...paret gifte sig i Brasilien redan i februari och har sedan dess varit på bröllopsresa i sydamerika. På inbjudan står det fri klädsel så jag ska ha en svart "like a virgin" klänning, rött sidenband under brösten, rött sjal i håret, röda strumpbyxor men svarta nätstrumpor över och svart ballerina skor...och lite svarta och röda smycken. Vet att man inte får ha svart på ett bröllop men på en bröllopsfest med friklädsel är det väl okej hoppas jag...dom är dessutom väldigt rockiga av sig.