• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • H  e  l  e  n  a

Går in i vecka 34 idag och har heller inte fattat att jag ska bli MAMMA!

Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
  • zandrisen
    Halvblod, låter skitsnyggt! På vårt bröllop var det många som var svartklädda, kan bli så då stora delar av bekantskapskretsen består av musiker i hårdrocksgenren... Vi tog inte ett dugg illa upp, och alla var jättefina!
  • Theresa1

Halvblod: Det låter supertjusigt. Värdparet får väl skylla sig själva om de inte ger några klädorders

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-05-12 09:40:28 följande:
    Min bebis har fått allt om bakfoten , den är på väg ut genom huden vid revbenen/bröstet... Den verkligen pressar och spjärnar. Snart kommer det säga richhhh om min hud och en fot sticker utSorry att jag äcklar mig men är den nån annan än jag som direkt kvalificerar mig till OS i flytningar??
    ja vinner nog skiten...haha..vilket ärofyllt pris!

va på stan igår trode vatten gick...men d var bara flytnignar urk..höll på dö..

jaha idag var det tänkt att gå ner på stan igen, Barnens Dag så d är massa roligt nere på stan för saga...men ja vädret hade kunant vart bättre mörka moln ser ut å kunna regna när som hellst. men men går ner endå! får köpa regn kläder åt henne då om d börjar

nehe ska få på mig lite kläder sen över till mamma å hämta henne..sen hem hit igen å väcka jonas sen byta om på saga sen går vi nog ner...

jaha tjipp tjopp..
  • Halvblod
    zandrisen skrev 2007-05-12 10:33:05 följande:
    Halvblod, låter skitsnyggt! På vårt bröllop var det många som var svartklädda, kan bli så då stora delar av bekantskapskretsen består av musiker i hårdrocksgenren... Vi tog inte ett dugg illa upp, och alla var jättefina!

Ja det är lite så i vår krets oxå Sambon är musiker och umgänget är ganska svart...

Theresa1: Ja brudparet är som sagt själv ganska unika i sin stil så tror inte dom tar illa upp...vet dock inte hur tex hans föräldrar är för dom har jag aldrig träffat...men sen har man väl lite dispans som gravid...vårt utbud är ju inte sååå stort Flört

• mrsbygg

theresa: Ska ni ner nått idag på stan? tänkte kolla om du hade nån aning om hur länge skiten har öppet eller va man ska säga?!

• Trollie

Pusselbiten:
    Styrkekarmar till dej och din mamma, hoppas att killen från kyrkan har tid att sitta ner och prata med dej för det är ganska skönt att få lätta på trycket, sen är det ju bra när han vet vem din mamma är också. Kramar.........

• Halvblod

Ska snart iväg och köpa bröllopspresenten och hittade då dessa behandlingar till mig själv. Har sagt att jag ska ha en ordentlig mysdag 1juni...min första lediga dag
    Kanske ska passa på att slå till och boka när jag ändå ska dit och köpa till brudparet!?

"I väntans tider" 1 tim 15 min 795:-
    Skön avkoppling för dig som är gravid.
    Välgörande Ansiktsbehandling ink.färg och plock. Massage även för dekolltage, nacke och skalp.
    Fötterna får får oljeinpackning samt massage med peeling och creme inkl. lackning.

eller kanske....

"Mamma-kur" 1 tim 55 min 995:-
    Stramar upp huden och ökar spänsten efter graviditet.
    Mild body scrub, uppstramande serum och creme masseras över hela kroppen. Inpckad i värmefilt får ansiktet Lätt ansiktsbehandling.
    Avslutningsvis får hela kroppen lugn massage.
    Koppla av i relaxen med en kopp te och njut lugnet!

• Halvblod

eller ja...efterbehandlingen kanske jag inte behöver boka riktigt än...hehee

• zandrisen
    Halvblod skrev 2007-05-12 10:57:54 följande:
    Ska snart iväg och köpa bröllopspresenten och hittade då dessa behandlingar till mig själv. Har sagt att jag ska ha en ordentlig mysdag 1juni...min första lediga dag Kanske ska passa på att slå till och boka när jag ändå ska dit och köpa till brudparet!?"I väntans tider" 1 tim 15 min 795:-Skön avkoppling för dig som är gravid.Välgörande Ansiktsbehandling ink.färg och plock. Massage även för dekolltage, nacke och skalp. Fötterna får får oljeinpackning samt massage med peeling och creme inkl. lackning.eller kanske...."Mamma-kur" 1 tim 55 min 995:-Stramar upp huden och ökar spänsten efter graviditet.Mild body scrub, uppstramande serum och creme masseras över hela kroppen. Inpckad i värmefilt får ansiktet Lätt ansiktsbehandling.Avslutningsvis får hela kroppen lugn massage.Koppla av i relaxen med en kopp te och njut lugnet!
    Å gud så skönt det lät!!!! Jag skulle nog ta 1an, mest för fotvårdens skull... Det är ju lite småtrixigt att nå ner till dom nu... Var finns detta förresten?