misan84 skrev 2007-05-13 22:40:04 följande:
karttu: tack så mycket:) Jo vädret har varit kanon hela helgen, så det har varit underbart.
Ska ni iväg länge?? och har ni långt hem OM det skulle hända nått?? Svårt det där om man vågar åka eller inte. Jag kände nu i helgen att jag inte vill iväg en längre sträcka mer. Var lite orolig i kroppen ifall nått skulle hända så jag har knappt sovit i helgen. men det är ju olika från person till person med.Jag firade min mamma lite idag, hon kommer från rovaniemi nämligen Så halvfinsk är jag men kan tyvärr inte så mycket finska Men ett underbart land är det må jag säga. Älskar naturen där! Var i Finland bor du??
Jag bor i Esse, en liten by nära Jakobstad, och ca 10 mil norr om Vasa, som ju ligger jämnsides med Umeå.
Vi har väl typ 5 timmars bilresa till Haparanda, så såååå länge är det ju inte att sitta i bil, men iaf avskräcker det ju lite. Jag vet inte hur intressant det skulle vara att föda i bilen eller på ett främmande sjukhus, men samtidigt skulle jag inte vilja begränsa mitt liv så mycket och vara orolig i onödan. Kanske jag ska höra med läkaren o bm nästa gång jag ska dit, men sist och slutligen är det ju mitt liv och jag som borde bestämma. Usch, vad velig jag är.
Hur är det med er andra, skulle ni resa i v. 37?