Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Dem flesta av tröjorna jag köpt är från lindex o dem börjar också bli korta. Fast de är strl M och jag skulle behöva Large nu. Jag köpte ett par mjukisbyxor från hm i strl M o dem är däremot fortfarande lite stora.
    Jag har även köpt massa tröjor från gina tricot i Large och dem är nästan bäättre än vanliga mammatröjor för dem är så långa o dem kommer jag nog kunna ha resten av graviditeten. Det är ett tips om tröjorna är för korta!!

• Vallmar

Gomorgon.

Usch neh jag drömde mardröm. Söp mig asfull och kom inte ihåg vad jag gjort på fyllan. Vadå störd dröm....

• Vallmar

Godmorgon tjejer!!

Slapp ifrån jobbiga fylledrömmar inattGlad

Grattis på födelsedagen Mammab!!

• Vallmar

Usch vilken jobbig dröm annki72! Tror man har lite såna drömmar för att förbereda sig mentalt.
    Jag har också drömt att jag blir snittad för att den lille håller på o dö... Jag själv höll på o dö när  jag föddes så mamma blev snittad o det snittet blev misslyckat så hon kunde inte få några fler barn efter det...Säkert därför jag drömmer så för att man samtidigt är rädd o för o förbereda sig om det skulle hända.

• Vallmar

Hmm ja jag vet inte riktigt...Men detta var 26 år sen o sjukvården är mkt bättre idag så hoppas jag inte skrämde någon i onödanFundersam

• Vallmar

Det ska kosta oss 5000 kr o koppla ur airbagen i den nya volvon, blir lite fundersam nu när jag läser det ni har skrivit. Kanske bättre o ha den lilla där bak.

Jag är sugen på rött vin ofta, nästan aldrig öl eller cider, men just rött vin kan jag bli himla sugen på. Vi har några fina viner på lagring som ska öppnas om 3 månaderSkrattande men då är man säkert inte ens sugen.

• Vallmar

Jag har på senaste fått ganska mycket "mensvärk" men det tolkar jag som att livmodern växer eller har jag fel?

• Vallmar

Gomorron!!

Haha här är det blomprat ser jag... Har inte farit iväg o köpt några blommor än. Behöver så mkt annat till trädgården som går före.

L2K: Menar du att gubben har varit inne o ändrat eller kan det inte vara så att den ändrat sig själv? Står att viss text kan försvinna från ens press o därför ska man alltid spara presentationen.

• Vallmar

Lindisen81: Hehe ja det ska jag Skrattande, skönt o få bada ute i den här solen *pilutta*.

• Vallmar

L2K: Usch va läskigt...bra att du bytt lösenord fortare än kvickt då.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3