Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Tbmh: Stor Kram

Zandrisen: Välkommen tillbaka, undrade var du höll hus. Låter jobbigt att få sitta i rullstol men å andra sidan en bättre anledning till o hänga på fl medans karln din dammsugerFlört

Beckah82: Välkommen tillbaka du med! Niferex har jag också men slutade med dem omedelbart, kunde inte sova på nätterna.

• Vallmar

Hej Svejs... Nu har jag jobbat 10 timmar varje dag den här veckan...
    Orkar inte längreSkrikandes
    Jag ska skicka in ansökan till hp nu så jag får gå snart!!

Usch det bara vänder sig i magen när jag läser om förlossning. Vill egentligen inte föda, som om jag kunde komma undan.
    Har kräkfobi o det blir ju inte bättre av att syrran sa att hon kräktes hela tiden.

Jag o sambon ska iaf gå på profylax i slutet av april, såg att det är  några andra här som ska göra det också. Blev rekommenderad av en kompis att det ska vara jättebra.

Jo tack fk o fp, tycker att det är helt krångligt. Fattar inte hur man ska kunna göra veckoscheman o välja o spara dagar vissa veckor å andra inte.

• Vallmar

Hallo tjejer!!!

Äntligen helg! Jag har kommit fram till att det inte fungerar att jobba så här som jag gjort den här veckan. 9-10 timmar varje dag har det blivit. Har mej själv o skylla lite för jag är egenföretagare så egentligen kan jag bestämma lite över mina egna arbetstider.
    Men jag känner så stor press inför syrrorna. Dem tycker inte att jag ser tillräckligt "stor" ut för att jag inte ska orka jobba 100%

Som jag skrev för en vecka sedan hamnade jag o syrran i storbråk. Mår psykiskt dåligt över att känna press att jobba. Ska skicka in o söka hp nu, har ju ett fysiskt tungt jobb, städning, men är rädd att bli nekad då ena syrran blev det vid hennes graviditet.
    Annars ska jag göra allt för att bli sjukskriven, tänker inte ha det så här längre!!

Ja nu var det nog med gnäll från min sida, har längtat efter o hänga här men har verkligen varit slut.

Vickyb: Vad som än händer är din lycka o framförallt dina barns lycka viktigast!! Har förstått att det är alkohol i bilden men vet inte hur brett i ditt läge.
    Jag växte upp med en alkoholiserad far och har fortfarande spår av min barndom. Kommer ihåg fragment från jag var 3 år när mamma och han bråkade...
    Stora styrkekramar till dig

• Vallmar

Ja jag har iaf haft sovmorgon här, asskönt:)

Här är det inget vårväder, snöat hela morgonen, nu regnar det...blä

Krya på er ni som är sjuka!!

• Vallmar

Jag brukar inte prutta högt men sen jag blev gravid kommer det ut dem mest konstiga ljud ut där nerifrånGenerad 
    Några gånger när vi har haft det mysigt har jag skyllt på luft.

Var o kolla på bil igår, det blir en svart volvo v50, kanonfin:)

• Vallmar

Den är svart med tonade bakrutor, har gått 7000 mil o vi får den för 149000. Har kollat på blocket o det verkar ju vara där det ligger ungefär.
    Ingen turbo eller spec paket som sambon helst kanske skulle velat ha men det är väl bäst för säkerhetens skull så hastighetsmätaren inte far iväg;)

Vad ska ni ge för eran v50 tbmh? Hmm neh det verkar som det är svårt o sälja bil idag. Sambons gamla V70 tillhörande hans föräldrar numera, har legat ute i ett halvår för det den blivit värderad till men inget tjing än...

• Vallmar

Det är en -04!! Det är från en bilhandlare, känns tryggt å få lite garantier.

Ohh ahh den var jättefin. Våra är ungefär i samma skick då. Vi har ingen färddator dock men det är ju inte behövligt.
    Jag tycker dem har jättebra bagageutrymme. Mycket bättre än vad jag hade väntat mig.

• Vallmar

Japp dem är definitivt jättesnygga!! Jag tror det blir coollugnt med bagaget. Får ju tänka på att det är inte så lång tid man har en stor vagn som ska in och varför då ha större sen när man inte behöver.

• Vallmar

Här inne skrivs det ihärdigt!!

Så härligt att komma hem och läsa allt

Magen: Jag får frågor hela tiden om när jag ska få osv..Alla tror att jag ska få i maj, juni. Hallå men så stor är jag väl inte!

Järn: Sitter o dricker en smarrig järnbrus nu (inte)

Vikt: Är inte säker på vad jag väger, sist hos bm hade jag gått upp 11 kg totalt. Kan tänka mej att det är närmare 12, 13 kg nu. Varenda gång någon frågar hur mkt jag gått upp säger dem att det inte syns... Nej men det känns j****t mkt när jag jobbar o städar o går upp o nerför trappor varje dag...Blä

• Vallmar

Tbmh: Har ni herrgård eller har ni bara stor tomt? Va kul med lamm!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3