Hallo tjejer!!!
Äntligen helg! Jag har kommit fram till att det inte fungerar att jobba så här som jag gjort den här veckan. 9-10 timmar varje dag har det blivit. Har mej själv o skylla lite för jag är egenföretagare så egentligen kan jag bestämma lite över mina egna arbetstider.
Men jag känner så stor press inför syrrorna. Dem tycker inte att jag ser tillräckligt "stor" ut för att jag inte ska orka jobba 100%
Som jag skrev för en vecka sedan hamnade jag o syrran i storbråk. Mår psykiskt dåligt över att känna press att jobba. Ska skicka in o söka hp nu, har ju ett fysiskt tungt jobb, städning, men är rädd att bli nekad då ena syrran blev det vid hennes graviditet.
Annars ska jag göra allt för att bli sjukskriven, tänker inte ha det så här längre!!
Ja nu var det nog med gnäll från min sida, har längtat efter o hänga här men har verkligen varit slut.
Vickyb: Vad som än händer är din lycka o framförallt dina barns lycka viktigast!! Har förstått att det är alkohol i bilden men vet inte hur brett i ditt läge.
Jag växte upp med en alkoholiserad far och har fortfarande spår av min barndom. Kommer ihåg fragment från jag var 3 år när mamma och han bråkade...
Stora styrkekramar till dig