BF Juli-07 Nr3
Så det är inte bara jag som får blommor,hehe, härligt.
Jag har nog aldrig gett min karl blommor, kanske är på tiden o göra de snart.
När är mors dag nu igen?
Så det är inte bara jag som får blommor,hehe, härligt.
Jag har nog aldrig gett min karl blommor, kanske är på tiden o göra de snart.
När är mors dag nu igen?
Hallå tjejer.
Hoppas alla har haft en bra helg, själv har jag varit i norrland hos sambons morföräldrar. Det var supermysigt!
Solstraalen: Jag brukar beställa kläder på laredoute o deras strl är ganska konstiga. Det bästa är att ta ett måttband o mäta upp cm o sedan följa deras strlmått.
Monnie: Ni är helt enkelt ämnade ett annat hus me tanke på att ni inte fick det här!!
Jessa: Va tråkigt me katten!! Förstår hur de skulle kännas, har ju själv katt. Kramar
Dem sover mer nu också har jag läst nånstans kanske beror lite på det.
Ja som sagt var det träff med föräldragruppen för andra gången idag ( jag o lindisen går på samma:))
Tok varmt å jobbigt o sitta o lyssna men intressant är de ju samtidigt.
Var på kontroll efter o allt såg bra ut. Hade bara 4 i socker så de var kanon. Sfmåttet fortsätter efter linjen: 29 i 30+6
Min bm kunde inte känna hur bebis låg o sa att hon kanske skickar iväg mej på ul om hon inte kan fastställa innan vecka 36.
Nu väger jag 78 kg!! Det betyder att jag gått upp 20 kg sen jag blev gravid. Wieee!!
Jag har inte fått "mensvärk" men jag kan bli jätteöm nertill o i nedre delen av ryggen. Tänkte att det är säkert är sd men idag höll det i sej i en timme så det kan det ju inte vara.
Skolan!! Usch saknar inte ett dugg, så skönt o arbeta o få pengar:)
Lindisen: Usch va hemskt!! Försökte ringa dej idag men du kanske låg o sov då?
Becka: Va tråk o jobbigt det här med Victor, hoppas allt ordnar sej till slut!!
Jessa6: Va blev det för vagn?
Var på IKEA igår o shoppade loss igår, härligt med nya grejer!!
Oh va härligt mjukis, kommer du lägga upp nån bild här?? Vill se!!
Vos: Grattis!! Jag jobbade min sista dag idag också. SÅ skönt.
Pussel: Nej använd inte klorin!! Har du vanish hemma? Det tar bort det mesta!
Men Helenander!!
Så ska det inte få vara tycker jag, tycker vi alla gravida vackra kvinnor är värda att sitta i soffan o mumsa glass samtidigt som vi får fotmassage!!
Sen när karln har masserat vårat fötter ska han städa, tvätta, plocka in i diskmaskinen, byta blöjor om man redan har barn, klippa gräsmattan o man har nån sådan o till sist laga mat. När han har gjort det kanske han kan få spela lite tvspel eller sitta vid datorn en stund.
Visa nu detta för din karl:)
Beckah82: Det är nog så jag önskar att han skulle vara!! Han är faktiskt väldigt hjälpsam o snäll o brukar massera mina fötter:) men när det kommer till o göra grejer så tar det oftast en vecka eller en månad innan han fattar va jag bett om.
Lindisen: Vikken planet är din kille ifrån?
Jag har klämt i mej en popcorn-påse o en påse me salta katter, urk! Jag har ångest. Va lugnt det var här ikväll då.
Är alla bortresta över helgen kanske?
Det där me blåsan känner jag igen, har iof haft uvi 3 ggr nu så mina besvär beror väl mest på det men bebis förvärrar nog det hela en hel del me allt bök där nere.
Stora Kramar till alla som inte är lika glada lyckliga som jag denna dag!
Jaha det är inte bara jag som hade tänkt att ta itu med städning idag, men det får bli en annan dag, skönt att man inte jobbar mer så har man all tid i världen:)
Misan84: Enligt min bm så är slemproppen som en geleaktig sak med blodstrimmor i. Eller så är naturligt att den ser ut om det vankas förlossning. Skulle den vara helt genomskinnlig o liten så kan det vara en liten del av slemproppen o är den blodig ska man ringa förlossning på en gång.
Gomorron girls!!
Va sugen jag blev på kaffe nu när alla verkar sitta o dricka det, ska nog sätt på en kopp:)
Oh va spännande med en manlig bm!! Tror inte att jag skulle ha emot det, vet däremot inte va sambon skulle tycka.
Usch var inne o kollade på branden i falun nu, hemskt det där.
Jaha va ska man göra idag då? Man är ju ledig första dagen på ett år nu
Ska nog gå ut o påta lite i trädgårn men de verkar som de ska bli regn snart. trist.
Förstår inte er som inte dricker kaffe!! *beroende*!!
Nu har ja varit ute o sått ärtor. Det sas att det skulle regna idag men det är sol o jättevarmt, puh svettas.
Misan84: Jag ska till föräldragruppen för tredje o sista gången imorgon. Sen kommer det bli att vi i mammagruppen fortsätter o träffas. Hoppas du får några roliga i din grupp. Vår är ganska blandad med 2 äldre o 3 yngre par.