BF Juli-07 Nr3
Mmmm, har presis klämt i mej 2 våfflor:)
AnkiZ: Hur gjorde ni med 1a barnet? Tog ni reda på det då?
Här i veckan fick en kompis till mig en liten pöjk. Jag har tänkt att får hon en pojke så får jag nog en flicka:)
Mmmm, har presis klämt i mej 2 våfflor:)
AnkiZ: Hur gjorde ni med 1a barnet? Tog ni reda på det då?
Här i veckan fick en kompis till mig en liten pöjk. Jag har tänkt att får hon en pojke så får jag nog en flicka:)
Jag tror faktist att vi kommer få att augustibarn. 1 eller 2 aug kommer den komma, då har det gått cirka 2 veckor över tiden så det är ju normalt.
tbmh: Aha, ni kan inte hålla er från volvo;) Den va fin den.
Oh måste ta en bild jag med. väntar på att sambon ska komma hem från jobbet så kan han hjälpa mej med det..
Gomorron tjejer!
Igår hade jag inget internet på hela dagen o det är då man förstår att man nog är lite beroende av fl
Ha en bra dag allihopa!
Angående vikt: Vägde mig idag, 73 kg, har alltså gått upp 15 kg sen början. Jag är 1.54 så det är väldigt mkt viktuppgång tror jag. Fast jag tycker ändå inte det syns eller så gör det det fast jag inte ser det utan alla andra ser. Min mamma gick upp massor så jag tror det är ärftligt.
Min pappa har diabetes men jag har inte fått göra glukosbelastning. Konstigt.
Usch.. när jag har suttit ett tag kommer jag knappt upp. Jag är jättestel och öm i rumpan.
Meh ska alla sova nu....
Ska nog fråga min bm vid nästa besök. Jag har ju sagt att han har det men hon kanske inte tänkt på det. Får man lättare gravdiabetes om en förälder har vanligt diabetes?
Men vad är det jag läser!? Jäkla bemötande av förlossningen. Med tanke på att du fått det i samband av att du ramlat tycker jag definitivt inte att dt är någe snack om du ska¨åka in eller inte!
Vad jag har hört så ska man ringa till förlossningen om man har sd oftare än var 20e minut. O åka in om det blir värre.
Hoppas det inte är något allvarligt beckah! Lycka till. Kramar
Tur att det inte var något allvarligt då beckah82! Vila dej nu så det blir lite bättre...
Jäkla skitmatch...Heja sverige, yeah right.
Bra att du får gå ofta om du har dåliga värden Vicke. Varför är du inte sjukskriven om du mår som du gör?
Neh hörrni, nu är det natti natti.
Sov så gott alla gravida
Gomorron tjejer!
Bara jag som är uppe eller?
Hoppas alla får en bra dag idag. För mig är det sista h-e dagen på denna veckan. Slutar faktist tidigt idag, runt kl 15.
Jag o sambon ska gå på beck o äta middag inne i Storstockholm:)
Får se om man hinner kika in lite senare.
Kramar
Kors, och jag som trodde att jag skulle sluta kl 3 idag! NU ska det ut o solas för jag slutar nu!!
Jessa6: va skönt att det såg bättre ut idag.
Calylite: Känner också så. Vill vänta o se hur hon eller han ser ut innan jag bestämmer mej för något namn. Är lite sugen på Anja efter min mormor men det tyhcker sambon påminner om anja päronrumpan pärsson som han uttryckte det.