Inlägg från: Vallmar |Visa alla inlägg
  • Vallmar

BF Juli-07 Nr3

Gomorron.

Åh idag får du se om det verkligen är en tjej beckah!! Va kul:)

Jag vill inte åka o jobba....jag vill vara hemma o pyssla. Har massor ja måste göra.
    Hoppas alla får en bra dag!

• Vallmar

Halli hallå brudar!!

Jag har inte varit inne sen i onsdags morse *skäms*

Har haft det väldigt stressigt och har åkt på en uvi som heter duga!

Igår var vi på profylaxkurs sambon och jag, har skrivit lite om det i min blogg.

Snart kommer släkten för jag blir 26 år idag, wieeee.

Ska försöka kika in senare ikväll;)

• Vallmar

Tackar för gratulationerna! Nu ska jag smälla i mig massa smörgåstårta och bullarSkrattande

• Vallmar

Lindisen säger att det inte syns någon profylax på min blogg. Kanske bara tar ett tag innan det kommer upp. Är det någon som har lust o kolla?

Tack för alla gratulationer igen!!

• Vallmar

Fyller du år idag halvblod?

Jag lämnade urinprov hos min bm förut och det tog 2 veckor innan jag fick svar och då hade jag uvi. Det är ju helt sjukt länge o gå utan medicin!
    Nu har jag uvi igen men den här gången tog det bara 5 dar innan jag fick reda på det o skönt är väl det för det gör grymt ont...

Igår hände det som inte får hända, min sambo har min systerdotters armbåge ur led!!
    Åh va den lilla stackaren tjöt. O sambon var helt förtvivlad.
    Det har hänt en gång förut att hon fått armbågen ur led så det är tydligen lätt hänt att det händer igen. Så det var bara för syrran o åka till doktorn me lillan.
    Nu tror sambon att han alls inte kommer bli någon bra pappa, stackarn. Det var ju inte hans fel.

• Vallmar

Lindisen: Kanske var det all god mat vi åt igår, o colan o alla bullarnaFlört som gjorde att du fick halsbränna!!

Ohh det låter spännande L2K om att ni skulle gifta er snart:)

Hmm tror det blir mackor eller nåt för mej till middag. Skulle va gott me pizza men tråkigt å åka hämta själv nu när sambon jobbar.

• Vallmar

Godmorgon tjejer! Men va e de här? Har zandrisen dragit in till förlossning nu. Vadå ska hon föda nu?
    Nu blev man ju helt chockad så här på morronkvisten.
    Den lille bökaar omkring så att det gör ont i magen. Den ligger nog på tvären tror jag för den sparkar varken upp eller ner.

Jag har fått massa papper av fk nu men inget besked om hp ännu...suck vill ju veta!

• Vallmar

Hallå alla gravida!Skrattande

Idag fick jag besked om att min hp har blivit beviljad

Det betyder att jag jobbar fram till 21 maj sen så kommer jag vara hemma

Tbmh: Tycker det är bra med en ny lista, det är som sagt inte meningen att såra någon men det finns dem som anmälde sig i början o nu tyvärr inte finns kvar av olika orsaker och då är det bra att börja om från början!

JohannaW: Förstår vad du menar med att det skrivs mkt,ibland har det gått 2 dagar när jag inte varit inne o då är det mycket o ta igen. Fast å andra sidan så är det ju jätteskönt o dela med sig av allt vad graviditeten innebär o skriva av sej lite. Även om man kanske bara skriver 1 gång i veckan.

Tänker på Zandrisen

• Vallmar

Mjukis82: Tack, ja verkligen. Jag har ju varit så inställd på att jag inte ska få den beviljad för att min syster inte fick det(vi har samma jobb). Men nu fick jag det o det kändes som en sten lyfte från hjärtat, asskönt!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3