• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • zandrisen
    Monnie, va tråkigt! Hoppas ni hittar nåt annat!

Sol, tror dom har en sida med storlekar på hemsidan, kolla där!
  • zandrisen
    Sol, Kan inte klistra in länkar, men det fanns en måttabell där man kunde "översätta" storlekarna till franska storlekar.
  • Vallmar

Hallå tjejer.

Hoppas alla har haft en bra helg, själv har jag varit i norrland hos sambons morföräldrar. Det var supermysigt!

Solstraalen: Jag brukar beställa kläder på laredoute o deras strl är ganska konstiga. Det bästa är att ta ett måttband o mäta upp cm o sedan följa deras strlmått.

Monnie: Ni är helt enkelt ämnade ett annat hus me tanke på att ni inte fick det här!!

• mama77
    little baby skrev 2007-05-14 14:43:43 följande:
    Hörrni tjejer, ni skrev att man kunde köpa gips på apoteket, jag hittar inte när jag är inne på web sidan...heter det ngt speciellt?
    Väldigt många av deras produkter finns inte med på hemsidan
    Så ring å fråga
  • solstraalen

Tack för hjälpen tjejer, insåg att jag fick logga in så var de enklare  å hitta rätt strl =)

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • solstraalen

Åh nu har ja räknat, FEM år har ja gått hemma.
    Nästan så jag blir gråhårig bara av tanken.

• Theresa1

Hm... jag ska ju stå på alla fyra så bebben vänder sig, det var ju inte det lättaste när man har världens foglossning... Ja jag vet att det är ett jävla gnäll på mig i dag, ska bättra mig

• Mum23

Solstraalen: Förstår dig! har oxå gått hemma i långa perioder. Nu har jag varit hemma sen i oktober (först sjukskriven sen mammaledig med mina större barn) och då har lillkillen inte ens kommit ännu. Så jag vet att jag kommer att längta ut i vinte igen. Men det är ju trots allt en kort period i livet man får vara så mycket med sina barn!

• solstraalen
    Mum23 skrev 2007-05-14 15:11:30 följande:
    Solstraalen: Förstår dig! har oxå gått hemma i långa perioder. Nu har jag varit hemma sen i oktober (först sjukskriven sen mammaledig med mina större barn) och då har lillkillen inte ens kommit ännu. Så jag vet att jag kommer att längta ut i vinte igen. Men det är ju trots allt en kort period i livet man får vara så mycket med sina barn!
    Jo man får tänka på de så..att det är nästan enda gången i livet man får så mkt tid med sina barn.
    Får försöka hitta en hobby helt enkelt som inte innehåller barnen
  • Prinsessan Zelda

hallå där, suttit ett tag nu och läst igenom allt som skrivits under dagen.

Var hos bm idag.
    Bebben låg med huvudet neråt men var helt rörlig så det betyder ju inget. tycker den gör kullerbyttor flera gånger om dan så. Järnvärdet var 120 denna gången också så inga järntabletter i alla fall. Allt annat bra också. Bebben hade 133 tror jag det var i hjärtljud. Lustigt då den var väldigt aktiv. Med Adam låg hjärtljuden aldrig under 144. hmm....

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681