• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • monnie

pussel- åh vad jobbigt att din mamma är dålig. hoppas att det går tillbaka lite! *kram*
    har Noah börjat gå mera själv nu?

misshaven- ja visst är det jobbigt med budgivningarna, nu är det bara att leta vidare. Men vi har en kanonlägenhet så vi kommer att sätta ut bytesannons i tidningarna så kanske vi har lite bättre tur.
    Min navel har inte ploppat ut & gjorde inte det förra grav heller.

• Pusselbiten86
    Moonie..

Han försöker varje dag

Vissa dagar står hn o balanserar o sen visa dagar skiter han i de
    ♥ Noah 26 Maj 2006 * Syskon BF 19 Juli-07♥
  • Mum23

Min har inte hller ploppat ut, tror inte att den gör det heller då den inte gjorde det de andra gångerna heller. Har dessutom en väldigt djup navel..

• MissHeaven

monnie: har ni hyres eller insats att byta med? vi har en hyres som är väldigt fin men dyr... det ger ju inga pengar att byta med den men klart, man kan ju försöka ändå... om man får lov att byta så förstås

• Mommmy  Dearest

min har ploppat ut halvt och ändå var den jättedjupt inne i början. Ibland är den ute och ibland inne...

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • Jessa6

Min har inte heller pluppat ut, jag har ganska djup navel men det är inte mycket kvar av den nu...

• monnie
    MissHeaven skrev 2007-05-14 21:31:48 följande:
    monnie: har ni hyres eller insats att byta med? vi har en hyres som är väldigt fin men dyr... det ger ju inga pengar att byta med den men klart, man kan ju försöka ändå... om man får lov att byta så förstås
    vi har en bostadsrätt med utsikt över storsjön & uteplats & nära överallt så det är nog perfekt för ett par som närmar sig pension & har stora barn
  • mrsbygg

urk..trode bäbis skulle kika ut på ikea...
    fick ett super tryck neråt sen gjorde det sådär super ont, ila som sjutton...höll på vikas dubbel..sen blev d så typ två ggr till...sen knäppte det till i magen..skit läskigt.

precis så knäppte det till när mitt vatten gick med saga..fast inget vatten kom! hehe...

nu håller ja på sätter upp klk..helt slut, blir så förbannad handlar om  millimetrar hit å dit...suck å stön..

ska fortsätta så d blir klart så kan ja hänga in lite kläder imorrn!

• Vicke

Det knäpper i min mage också... Bebisens leder som låter. Lite läsigt tycker jag... Fick också ont i magen idag. Har haft mycket förvärkar heladagen. Jobbigt är det!
    Lovad tydligen min sambo på Idas förlossning att jag aldrig mer skulle klaga på förvärkar. Hehe nu sitter jag här å klagar på att dom gör ont. Det är ju inget mot vad det kommer göra sen ...