Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

annki72 skrev 2007-05-10 17:18:44 följande:
    Mammab: ok, nu blir jag lite konfundersam (stavning?) varför sa hon så att det brukar lukta då?? Är det inte bättre till i morgon ¨åker jag nog ändå, som sagt bättre en gång för mycket .....
    kanske olika, men det behöver juh inte lukta. eftersom mitt gjorde inte det..var precis som vatten..när mitt vatten gick så droppa d tom på golvet när ja gick, och då hade man nog kännt nått men det lukta ingenting iaf!
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-10 17:41:44 följande:
    Grattis alla nyförlovade!!! Mysigt!  väntar med spänning efter att sambon ska föreslå nåt sånt... kanske får vänta ett tag då...Var hos läkaren idag ang min tå, han sa att den bör opereras men måste vänta MINST ett år! Dom opererar inte under graviditeten, sedan kan dom inte göra det så länge barnet är så pass litet då jag har en läkningstid på typ två månader att se fram emot utan att få bära bebisen.... *suck* får väl ha ont i den j-a tåknölen ett tag till då!Superont i höfterna idag på jobbet, vill må bra nu! NU får det vara nog med besvär och klagande!
    hehe..jag har fått lidit ett bra tag!! måste oxå vänta tills denna bäbisen iaf börjar dagis så slipper man bära å ha sig så mycket..hoppa runt på krykor i typ 3 mån sen bäbis på det inte så populärt kanske...
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-10 17:49:35 följande:
    mammab; nej exakt! ja jag har oxå lidit av knölen ett tag men aldrig tagit mig tid att kolla upp den. nu när den bara blir värre tänkte jag att det va dags! Trodde det va en enkel operation med snabb läktid så man kunde få det gjort innan bebis ankomst men nej då!Nu måste jag ta in mina stackars blommor som inte riktigt gillar kylan. sommar, var är du?????
    vi har det i släkten! skit skoj, hoppas saga slipper men det ser inte ut som det..

jag försöker skuta upp op så länge som möjligt eftersom d är större risk att d återkommer om man gör det tidigt..och nått år eller två ska ja väll kunna pinas..

jag har juh på båda fötterna och man kan bara op en fot i taget så blir små jobbigt...
  • mrsbygg

salta skumbananer?? aldrig sett förut..ohh va gott! älskar vanliga skumbananer..och öven dom me choklad överdrag..sååå gott.....

• mrsbygg
    SyrranH skrev 2007-05-10 18:13:57 följande:
    Vad tycker ni om namnet ESKIL?!!
    hade en kompis som hete eskil...d är la helt okej!
  • mrsbygg
    Lindisen81 skrev 2007-05-10 18:17:50 följande:
    he he, ja jag har med på båda fötterna, men den högra är mer än den vänstra (men den växer å e snart lika som höger)
    okej. mina är lika jävliga! små jobbigt..men men får leva med det så länge...

jäkla bäbis å borra sig neråt...haft rätt mycket sd idag oxå..men d är la tack vare för ja gått så mycket..
  • mrsbygg

fy sjutton såååååååååååå trött....

nej moffa choklad så kanske man piggnar till....*gäsp*

• mrsbygg

sådär då....inte sjutton blev ja piggare för chokladen...suck..

skulle vilja lägga mig och sova...men saga är vaken å karln sover så ja får hålla mig vaken tills lill skiten ska sova...vilket är om typ 40 min...hua..

• mrsbygg

urk...helt slut såååå trött...och sd för minsta lilla...

håller på försöker lägga saga..får se om hon lyckas somna snart så man själv kan gå och sova.. helt slut....

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3