BF Juli-07 Nr3
Hello girls!
Har haft en lååång och mysig morgon i sängen med min lillstumpa, har läst Madicken och ätit frukost i sängen (som pappa var snäll och ställde fram innan han gick och la sig(nattskift) ). Har sovit SÅÅÅÅ skönt i min egen säng, och njuter av att vara hemma, även om rörligheten är strängt begränsat och solen lyser ute... Ärgaska lungt i magen, han vilar väl också nu, efter så många dygns stress!
Solstraalen, oj så jobbigt att känna som du gör inför förlossningen! Hoppas innerligt att Aurora kan hjälpa dig mer, och att dufår tid för igångsättning och kan finna stöd i din syster som du tänkt! Och vi finns här fram tills det är dags och peppar och hejjar! Kram!
Skönt också att höra om solstraalens och Zeldas kompisar som fick bebisar i v 32, sååå skönt att höra om sånt som gått bra! ![]()
mammab, håller tummarna för att lillsaga ska pigga på sig! Och jag är också fast inomhus, i ryggläge... Sympatikram!
Teen, åh vad jag förstår hur du känner dig, man blir sååå bervös när man bara får vänta och vänta och inte riktigt vet vad som är på gång! Hoppas att det är "ofarliga" bakterier det är tal om, och om inte så hoppas jag att det går bort med antibiotika! Stor kram!
Håller tummen för SannaKaarina som är hos läkare/bm just nu!