Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-04-29 17:52:50 följande:
    wow..saga äter en banan! det är d första hon äter sen i onsdags då hon bara åt lunch på dagis...snart dags för medicin..tvångströjan på och nått att spänna upp käkarna med skulle sitta fint på henne då...
    *ler* Förstår vad du menar, har också en tjej som verkligen kan knipa ihop munnen ibland... Hoppas Saga friskar på sig snart, ni har verkligen haft det jobbigt de senaste dagarna!

Halvblod, åååå vad mysigt! När jag väntade Molly var vi ute och gick väldigt mycket ända tills slutet, saknar det! Även om det kanske inte alltid ger nån större effekt på kilona, så är det ju super för konditionen och kroppen i övrigt!
  • zandrisen

Jessa6, jag har lika lågt blodtryck som du, och det var aldrig nån som ifrågasatte min bedövning... Så vad jag vet är det ok!

• zandrisen

Vos, DEN sprutan låter inge vidare tycker jag, tar hellre den i ryggen!

Har precis beställt pizza... GOTT! Nån som vet nån bra film man kan se?

• zandrisen

Norrbagge, har precis som du beskriver också, verkligen skitdrygt! Är helt normalt tydligen, att man får en viss "graviditets-inkontinens" på det viset. Bara att fortsätta knipa så att det inte håller i sig efter förlossningen...

• zandrisen

Godmorgon tjejer!
    Idag firar jag och maken 2-årig bröllopsdag!!!

Känns som det var igår, var verkligen en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!

• zandrisen

Tack för gratulationerna tjejer! Letade reda på min gamla blogg från dagen, och har nu klistrat in den i min blogg här på FL: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b39965.html
    Finns även en länk till lite bröllopsbilder. Snacka om att jag blev nostalgisk nu!

Teen, haha, du verkar vara lika galen i skor som  jag! Har hur mycket skor som helst, och ääälskar klackar! Tyvärr blir det mest foppatoffler nu för tiden... Visste du att fötterna gärna växer en storlek under/efter en graviditet??? Jag fick värsta chocken, mina växte från 36 till 37, och nu sitter jag här med ett gäng underbara skor som jag aldrig mer kommer att kunna använda! Gråter Undrar om det blir samma sak den här gången förresten...??? Fundersam

• zandrisen

Tack Vicke!

Teen, mina fötter växte inte förän typ sista månaden, då dom blev suuuupersvullna som badbollar och dunkande heta... Hoppas verkligen att jag slipper det den här gången, men tror att det kommer samtidigt med värmen. Fotmassage, guuud vad lyxigt!

• zandrisen

Jeppa, jag kan få så nu för att min bebis ligger ganska högt och trycker mot diafragman. Får lite svårt att andas och mår illa. Kan ju vara så, men å andra sidan kan det vara en massa annat också. Ring din BM om det fortsätter så att du får komma på en extra koll för säkerhets skull tycker jag!

Angående förberedelser och grejer, så har vi gjort klart lillemans rum (tapetserat och möblerat) och sen har vi hu det mesta sedan storasyster. Har dock köpt ett babyskydd, då vi hyrde förra gången, samt lite mer grabbiga kläder istället för de små klänningar som Molly hade. Har köpt en vagn, sålt den och letar nu efter en ny...

• zandrisen

ÅÅååååååå munkar......*dreglar* 
    Synd att det är en bit till Finland härifrån...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3